مایلی‌کهن: بعد از صحبت‌های دیاباته، تلویزیون را خاموش کردم

  • کد خبر : 154583
  • 29 مرداد 1399 - 14:58
مایلی‌کهن: بعد از صحبت‌های دیاباته، تلویزیون را خاموش کردم

به گزارش نیوز، محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دهه هفتاد به عنوان یکی از افراد خوش صحبت و صریح در فوتبال شناخته می‌شود. او در برنامه اینترنتی کریم باقری حضور پیدا کرد و با وی و خداداد عزیزی به صحبت و گفت‌وگو پرداخت و مباحث جالبی را مطرح کرد که گزیده آن را می‌خوانید:

*زمانی که در تیم ملی بودم و ۱۷ گل به مالدیو زدیم یک پاداش ۵۰ دلاری برای بهترین بازیکن در نظر گرفته بودم و آن را به خداداد عزیزی دادم. با اینکه کریم باقری ۷ گل زده بود و خداداد ۳ گل زده بود این پاداش را به خداداد دادم چون شاید کمتر گل زده باشد ولی وقتی بازی را دیدم روی اکثر گل‌ها تاثیر گذار بود و اکثر پاس گل‌ها را او به بازیکنان دیگر می‌داد. در فوتبال نقش کسی که پاس گل می‌دهد از گلزن کمتر نیست ولی همه شخصی که گل زده را می‌بینند.

*من همیشه از دستیارانم مشورت می‌گرفتم و از آنها می‌خواستم ترکیب مورد نظر خودشان را بدهند. وقتی بین عابدزاده و نکیسا قرار بود انتخاب کنیم هر دو دستیار من گفتند عابدزاده ولی من نکیسا را بازی دادم و عابدزاده از دست من ناراحت شد.

*از صحبت‌های شیخ دیاباته لذت بردم و فقط صحبت‌های او را گوش دادم و بعدش تلویزیون را خاموش کردم.

*چرا کریم باقری نباید سرمربی پرسپولیس شود؟ کریم چه چیزی برای سرمربیگری پرسپولیس کم دارد؟ می‌گویند خودش نمی‌آید ولی مگر از او خواسته‌اند که نیامده است؟

*با اینکه پرسپولیسی هستم برای همه تیم‌ها احترام قائلم. همین الان خیلی نگران فرهاد مجیدی هستم و دلم برایش می‌تپد و دوست دارم در کارش موفق شود.

*می‌گویند باید به ویلموتس ۱۷۰ میلیارد غرامت بدهیم و خیلی بد است ولی این مقابل اتفاقات دیگر رقمی نیست. صحبت از ۱۰ هزار میلیارد در جاهای دیگر است ولی به آن پرداخته نمی‌شود و ۱۷۰ میلیارد ویلموتس در مقابل آنها اصلاً عددی محسوب نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=154583

ثبت نظر

-