پشت پرده فیلم جنگیدن خرس با سگ ها بین تماشاچیان / محیط زیست تشریح کرد + فیلم ۱۶+

  • کد خبر : 153771
  • 28 مرداد 1399 - 23:10
پشت پرده فیلم جنگیدن خرس با سگ ها بین تماشاچیان /  محیط زیست تشریح کرد + فیلم ۱۶+

محیط زیست / سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن افرادی با لباس‌ها محلی دیده می‌شوند که یک قلاده سگ را به زور از گردن گرفته و به میدانی می‌آورند.

به گزارش نیوز، این مقام مسئول در سازمان محیط زیست ادامه داد: سپس این سگ را با یک خرس که به زنجیر کشیده شده و چندبار سگ وزن دارد، مجبور به جنگیدن با یکدیگر می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه عده بسیاری در این فیلم، مشغول ثبت تصاویر و تشویق کردن این حیوانات علیه درگیری بیشتر هستند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ادامه داد: این اعمال مصداق حیوان آزاری است بنابراین بررسی همکاران ما برای اطلاع از صحت این فیلم آغاز شد.

وی اظهار کرد: بررسی‌های ما در سازمان حفاظت محیط زیست ثابت کرد که این فیلم متعلق به یک دوره مسابقات محلی است که سالیانه در منطقه کندوآدم در شهرستان حیدرآباد در ایالت سِند کشور پاکستان برگزار می‌شود بنابراین این حیوان آزاری در کشور رخ نداده است.

سرهنگ محبت خانی گفت: همچنین مشخص شد این فیلم به ۵ سال گذشته تعلق داشته، اما مجددا در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شده است.

مردم حیوان آزاری را گزارش دهند

این مقام محیط زیست بیان کرد: مردم می‌توانند گزارشات خود از حیوان آزاری را از دو طریق حضور در پاسگاه‌های محیط بانی سراسر کشور و تماس با سامانه ۱۵۴۰ به سازمان محیط زیست ارائه کنند.

سرهنگ محبت خانی گفت: شهروندان به این مسئله توجه کنند که گزارش‌های حیوان آزاری باید مستند باشد، به این معنا که هنگام حیوان آزاری عکس یا فیلم تهیه کرده و در اختیار ما قرار دهند. همچنین با ثبت تصاویر شماره پلاک می‌توان افراد متخلف را تحت تعقیب قرار داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=153771

ثبت نظر

-