رضاییان: کمک داور ویدئویی به ما ظلم کرد

  • کد خبر : 153099
  • 28 مرداد 1399 - 11:05
رضاییان: کمک داور ویدئویی به ما ظلم کرد

به گزارش نیوز، رامین رضاییان معتقد است تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) در بازی با الریان آن‌ها از ضربه پنالتی محروم کرد.

رضاییان در مصاحبه خود عنوان کرد: پنالتی واضح برای ما بود. به نظرم مسئولیت این اشتباه بر دوش VAR است. سوالی که در ذهن همه ما در آن زمان متبلور می‌شد این بود: چرا داور VAR اجازه نداد تا داور میدان تصمیم درستی با بررسی صحنه ویدئویی پنالتی بگیرد؟

وی افزود: حتی بازیکنان الریان در این صحنه اعتراف کردند که پنالتی بود. آن‌ها انتظار داشتند برای الشحانیه پنالتی گرفته شود و اگر این اتفاق رخ می‌داد بازگشت آن‌ها به بازی بسیار سخت می‌شد. اگر گل می‌زدیم الریان بدون شک فشار را روی ما زیاد می‌کرد و تمرکزشان را دست می‌دادند و می‌توانستیم ما در این بازی برنده شویم. حتی نتیجه تساوی هم می‌توانست به ما نفع ما باشد.

بهترین گلزن الشحانیه درباره بازی آخر تیمش مقابل الخور و درباره نجات از سقوط به دسته پایین‌تر گفت: پیش روی ما هیچ گزینه‌ای جز برد نیست. اگر در این بازی به پیروزی برسیم از سقوط نجات پیدا می‌کنیم. با تمام قوا در این بازی حضور پیدا می‌کنیم تا از شانس ماندن در لیگ ستارگان دفاع کنیم. بعد از ایام تعطیلات کرونا بازی‌های متفاوتی را انجام دادیم و در تمام بازی‌ها به دنبال برد بودیم. خودم در بازی‌های گذشته با تمام وجود در داخل زمین بازی کردم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=153099

ثبت نظر

-