اختصاصی| چند درصد مردم در مترو ماسک می زنند؟

  • کد خبر : 152984
  • 28 مرداد 1399 - 9:18
اختصاصی| چند درصد مردم در مترو ماسک می زنند؟

کد خبر: ۱۶۱۲۳۱

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۸:۰۰

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با نیوز بیان کرد:

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص ضدعفونی کردن واگن های مترو گفت: ضد عفونی قبل و حین سرویس، جزء آیتم های اصلی کاری ما پس از شیوع کرونا بوده است و شرح خدمات هم دارد.

چند درصد مردم در مترو ماسک می زنند؟

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با خبرنگار نیوز با تأکید بر اینکه در همه ی ایستگاه ها به منظور خدمت رسانی و افزایش سلامت شهروندان، ماسک فروشی انجام می شود، گفت: تأمین ماسک رایگان از جانب سازمان مترو امکان پذیر نیست اما طبق برآوردی که ما روزانه از مسافران مترو انجام داده ایم تقریبا پس از اعلام تأثیر ماسک بر پیشگیری از کرونا و اجباری شدن آن در اماکن عمومی، درصد قابل توجهی از مردم از ماسک استفاده می کنند. 

ضدعفونی مداوم واگن های مترو

مهندس فرنوش نوبخت در خصوص وضعیت ضد عفونی واگن های مترو گفت: از ابتدای شیوع کرونا، ضدعفونی روزانه واگن های مترو را شروع کردیم؛ در واقع قطارها در آخر سرویس و انتهای ایستگاه های انتهایی، نظافت،شستشو و ضد عفونی می شوند و همان پروتکل های بهداشتی اوایل شیوع کرونا را هنوز هم پیش می بریم.

او افزود: در واقع ضد عفونی قبل و حین سرویس، جزء آیتم های اصلی کاری ما پس از شیوع کرونا بوده است و شرح خدمات هم دارد. تازمانی هم که کرونا وجود داشته باشد با جدیت کار ضدعفونی قطارهای مترو را به طور منظم انجام می دهیم.

لغو طرح ترافیک لزوما باعث کاهش مسافران نشده!

وی در رابطه با تأثیر لغو ترافیک بر استفاده شهروندان از مترو هم گفت: لغو طرح ترافیک خیلی تفاوت زیادی در افزایش یا کاهش مسافران مترو نداشته، حتی بعضی روزها را داریم که آمار مسافران از زمان قبل از اجرای طرح ترافیک بیشتر شده و بعضی روزها متعادل است.

نوبخت خاطرنشان کرد:هر چقدر که مجذوبیت سفر وجود داشته باشد، مسافران ما هم بیشتر می شوند. اما طرح ترافیک باعث شلوغی ایستگاه های ما در بسیاری از روزها می شود ولی ما در هر شرایطی خدمات خود را به شهروندان ارائه می دهیم.

چه تعداد از کانیوزن مترو به کرونا مبتلا شده اند؟

او در زمینه ی افزایش تعداد قطارها به نیوز گفت: تعداد قطارها را بعد از شیوع کرونا افزایش ندادیم و تعداد قطارهای ما محدود است، ما همان سرفاصله ها را به ۳ دقیقه در خط دو، ۵/۳ دقیقه در خط یک و  چهار و همچنین ۶ دقیقه در خط ۳ (صبح ها) کاهش داده ایم و در حد توانمان با همین طرفیت کار می کنیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران اظهار داشت: آمار ابتلای کانیوزن مترو به کرونا را نمی توانیم اعلام کنیم و شما می دانید که هیچ سازمانی دیگری هم جز کادر درمانی، آمار مبتلایانش را اعلام نمی کند.

گفتگو: مشکات سخاوتی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=152984

ثبت نظر

-