استقلال، شاهین را فدای دربی نکند

  • کد خبر : 152961
  • 28 مرداد 1399 - 9:02
استقلال، شاهین را فدای دربی نکند

به گزارش نیوز، محمد نوازی در گفت‌وگو با نیوز درباره دیدار پیش روی استقلال و شاهین بوشهر تأکید داشت این مسابقه از همه رقابت‌هایی که استقلال داشته مهمتر است و باید همه چیز را در این مسابقه تعیین کنند.

مصاف استقلال با شاهین بوشهر در پیش است. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اول باید بگویم در دیدار قبلی استقلال روبه‌روی پیکان هر قدر بازی را مسلط استارت زد ولی در ادامه نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند و از اواسط نیمه اول به یکباره بازی را وا داد. در حالی که همین تیم چند روز قبل‌تر روبه‌روی سپاهان خیلی با نظم از اول تا پایان بازی بدون اشتباه کار می‌کرد، اما روبه‌روی پیکان بار‌ها توپ را به درون ۱۸ قدم بردند و بی‌هدف به در و دیوار کوبیدند.

دلیلش چه بود؟
کمی غرور بابت حذف سپاهان و پیروزی قبلی در لیگ که باز هم سپاهان را ۱۰ نفره شکست داده بودند و کمی هم اثرات دربی.

دربی؟
بله! این بازی با همه مسابقات فرق دارد و تأثیرش را از دو هفته پیشتر روی بازیکنان می‌گذارد در حالی که اصلاً نباید این‌گونه باشد ولی دست خودشان نیست. همان‌قدر که در روز‌های باقیمانده تا دربی همه بهتر تمرین می‌کنند که فیکس شوند، به همان اندازه هم تمرکزشان در دیدار‌هایی که تا دربی باقیمانده را از دست می‌دهند.

فکر می‌کنید این وضعیت در بازی با شاهین شهرداری بوشهر اتفاق بیفتد؟
طبیعی است که بیفتد ولی کادر فنی نباید اجازه این کار را بدهد. استقلال یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشته و الان که وقت چیدن محصولش است باید بهترین بازی را انجام بدهد. نتیجه همه زحماتی که در این فصل کشیده را باید در این دیدار ببیند و بهترین نتیجه را بگیرد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیایی اش مسجل شود وگرنه هرچه تلاش کرده هدر می‌رود.

فکر می‌کنید در این زمینه موفق می‌شوند؟
استقلالی‌ها باید از جمعه (فردای بازی با شاهین) به دربی فکر کنند و الان باید همه فکر و ذکرشان بازی با شاهین باشد تا بهترین نتیجه را در بوشهر کسب کنند. استقلال این شانس را داشته که تفاضل گل خوبی دارد و حتی با امتیاز برابر با تراکتور و دیگر تیم‌های پایین‌ترش هم می‌تواند نایب‌قهرمان شود. این نتیجه گلزنی‌های ابتدای فصل است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=152961

ثبت نظر

-