سه شب از استرس خواب نداشتیم!

  • کد خبر : 152814
  • 28 مرداد 1399 - 5:36
سه شب از استرس خواب نداشتیم!

میلاد قربان‌زاده

به گزارش نیوز، تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست پس از سال‌ها حضور در لیگ یک با پیروزی مقابل داماش گیلان و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به لیگ برتر صعود کند. اتفاق مهمی که قطعاً ورزش استان مرکزی و به خصوص فوتبال اراک را دچار تحول خواهد کرد. این تیم برای رسیدن به این هدف بزرگ چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت و سرانجام شادی را برای مردم اراک به ارمغان آورد.

میلاد قربان‌زاده مدافع هافبک شمالی آلومینیوم یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بود. او که با تیم سپیدرود رشت هم این صعود را تجربه کرده بود حالا این مهم را حق آلومینیوم می‌داند.

تکلیف صعود به هفته پایانی کشیده شده بود و همین مسأله هم بدون شک استرس را دوچندان می‌کرد.
واقعاً همین‌طور است. ما این دو سه روز آخر را نتوانستیم به خاطر استرس زیاد خوب استراحت کنیم. از آن‌جا که نتیجه بازی مس کرمان با تیم علم و ادب تبریز هم فوق‌العاده اهمیت داشت، استرس ما را هم بیشتر می‌کرد. خدا را شکر که نتیجه گرفتیم و به حق‌مان رسیدیم.

به بازی با مس کرمان اشاره کردید. مسابقه‌ای که آن‌ها فقط یک گل برای لیگ برتری شدن کم آوردند.
مس تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که امکانات بسیار خوبی دارد. ما رقابت بسیار نزدیکی با آن‌ها داشتیم. با این‌که در بازی آخر مقابل داماش همه تمرکزمان به بازی خودمان بود اما می‌دانستیم که بازی مس کرمان را هم پی‌گیری می‌کنند و همان‌طور که اشاره کردید وقتی آن‌ها گل سوم را به تیم علم و ادب زدند طبیعی بود استرس تمام هواداران آلومینیوم زیاد شود. اما ما باید برنده می‌شدیم تا صعود کنیم به همین دلیل خیلی به اتفاقات بیرون زمین توجهی نمی‌کردیم.

البته پیروزی هفته گذشته شما در کرمان مقابل مس به نوعی کار را تمام کرد.
بله. آن بازی برای ما مرگ و زندگی بود. اگر آن بازی مساوی هم می‌شد ما شانس زیادی برای صعود پیدا نمی‌کردیم به همین دلیل همه تلاش‌مان را به کار گرفتیم که مس را در خانه‌اش شکست دهیم که خوشبختانه همین‌طور هم شد و آلومینیوم پس از ۱۸ سال و برای اولین مرتبه به لیگ برتر صعود کرد.

این فصل فوتبالی که تمام شد برای همه تیم‌ها خیلی خسته‌کننده و با استرس زیادی همراه بود.
متأسفانه شیوع ویروس کرونا همه زندگی مردم جهان را تحت تأثیر قرار داد که فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبود. وقفه طولانی لیگ خیلی به همه تیم‌ها ضربه زد. ضمن این‌که این فصل نسبت به لیگ قبل کیفیت بهتری داشت و به نظرم حرفه‌ای‌تر بود. تیم‌ها در نیم فصل دوم خودشان را تقویت کردند و تا حدود زیادی کیفیت بازی‌ها هم بالاتر رفت.

فکرش را می‌کردید که به لیگ برتر صعود کنید؟
ما خیلی سختی کشیدیم و خیلی اتفاقات را تحمل کردیم. اما واقعیتش را بخواهید بعد از این‌که آقای خطیبی به تیم اضافه شد، روح تازه‌ای به تیم تزریق شد و همه بزرگ فکر کردیم و همین بزرگ فکر کردن باعث صعودمان به لیگ برتر شد. من از این اتفاق مهم خیلی خیلی خوشحالم و این صعود را به خانواده‌ام که خیلی سختی کشیدند و هواداران آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم.

سخت‌ترین بازی این فصل‌تان مقابل چه تیمی بود؟
ببینید تمام بازی‌ها سخت و به خصوص در نیم‌فصل دوم سخت‌تر هم می‌شود. همین بازی آخر با داماش خیلی استرس داشت. البته بازی با مس در رفسنجان خیلی سخت‌تر بود.

تیم سپیدرود به لیگ دسته دوم سقوط کرد و شما سال‌ها در این تیم بازی کرده بودید و…
این مسأله ناراحت‌کننده است. من آن‌جا بزرگ شدم و با همین سپیدرود به لیگ برتر صعود کردیم. اما متأسفانه هیچ حمایتی از مسئولان ورزش استان از این تیم مردمی نمی‌شود. من امیدوارم در آینده خیلی نزدیک سپیدرود به لیگ یک و پس از آن به لیگ برتر صعود کند.

بعد از بازی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مردم اراک خیلی خوشحال بودند.
خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با تلاش مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، تدارکات، پزشکان و حمایت هواداران که جای‌شان واقعاً در لیگ خالی بود، دل مردم اراک را در این روزهای کرونایی شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=152814

ثبت نظر

-