قدردانی آزادگان از مدافعان سلامت+ عکس

  • کد خبر : 150094
  • 26 مرداد 1399 - 2:19
قدردانی آزادگان از مدافعان سلامت+ عکس

کد خبر: ۱۶۰۹۸۰

تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۳:۵۵

جمعی از آزادگان تهران بزرگ با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از مدافعان سلامت این بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش نیوز، در این مراسم که صبح امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از مسئولان این اداره کل در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با پوشیدن لباس دوران اسارت، با تقدیم گل از مدافعان سلامت شاغل در این بیمارستان تقدیر کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تجلیل و قدردانی از کادر درمان خاطرنشان کرد: در این روزها، چه ما که بیمار می‌شویم و چه کادر درمان که بیمارداری می‌کنند و سخت‌ترین بار روی دوش آن ها است، نشان دهنده این است که چنین نماند و چنان نخواهد ماند و بخش ماندنی صبر و استقامتی است که در این دوران خواهیم داشت تا با ویروس کرونا مبارزه کنیم و حضور آزادگان و صبر آن‌ها می‌تواند درس بزرگی برای ما باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مروت از مسئولان بنیاد شهید نیز، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت گفت: پزشکان و کادر درمان همانند روزهای دفاع مقدس که جوانان این مرز و بوم در نبرد حق علیه باطل مبارزه کردند، امروز نیز پزشکان و کادر درمان در خط مقدم سلامت کشور حضور دارند و خدمت می‌کنند.

وی افزود: امروز یادآور روزهای دفاع مقدس است که قاطعانه عرض می‌کنم با این تلاش و همت مردم ما، هیچ گونه موانعی برای رشد و تعالی آن‌ها وجود نخواهد داشت و می‌توانیم به زودی، با سربلندی از این بحران خارج شویم و فرداهای بهتری داشته باشیم.

آزادگان حاضر در این مراسم نیز با بیان سختی‌های دوران اسارت، کار مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا را ادامه راه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت آزادگان در دوران اسارت دانستند.

همچنین پرستاران با ابراز خرسندی از حضور آزادگان در این بیمارستان تلاش امروز خود را برگرفته از آموزه‌های مقاومت ایثارگران بر شمردند و گفتند: ما در این مسیر به یاری خدا همچون رزمندگان و آزادگان که در راه دفاع از اسلام و میهن، از هیچ گونه جانفشانی فروگذای نکردند تا شکست کامل کرونا همه تلاش خود را می‌کنیم.

پیام مدیرکل بنیاد تهران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در پیامی گفت : دوران دفاع مقدس با رشادت‌ها و جانفشانی های مردمان این مرز و بوم برای همیشه در دل تاریخ ثبت شد تا دیگر هیچ دشمنی جرأت فکر کردن به حمله به این سرزمین را به خود ندهد.  در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز برگ درخشانی بود که در تاریخ به ثبت رسید.

وی افزود : ۲۶ مرداد یادآور استقامت مردانی است که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه پایمردی کردند و همان طور که معمار کبیر انقلاب فرمودند “ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف اسرا مطلبی بنویسیم یا سخنی بگویم. زبان و بیان، عاجز از ترسیم مقام بلندپایه عزیزانی است که برای اعلای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اند.  اسرا، با استقامت و پایداری و پای مردی خویش، به بنیانی مرصوص مبدل گشته اند که نه تهدید ابر قدرت ها آنان را به هراس می افکند و نه از محاصره ها و کمبودها به فغان می آیند”. 

صمیمی خاطر نشان کرد :‌ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند، این روز بزرگ و مبارک را به آزادگان سرافراز و ملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

برگزاری همایش کوهپیمایی به مناسب سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

همایش کوه پیمایی آزادگان، با هدف گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

 به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، همایش کوهپیمایی با حضور جمعی از آزادگان سرافراز در ارتفاعات توچال برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه با حضور در پارکینگ تله کابین توچال با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت ارتفاعات توچال حرکت کردند.

این همایش به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با هدف گرامیداشت سی امین سالروز ورود آزادگان قهرمان به کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

منبع: نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=150094

ثبت نظر

-