۳ امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهیم

  • کد خبر : 149807
  • 25 مرداد 1399 - 20:51
۳ امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهیم

علی حمودی

به گزارش نیوز، علی حمودی کاپیتان پیکان که چند سالی در استقلال بازی می‌کرد، اگرچه هم‌چنان تیم آبی پایتخت را قلباً دوست دارد اما حالا برای پیروزی پیکان و شکست دادن شاگردان فرهاد مجیدی تلاش می‌کند. حمودی که امید زیادی به ماندن پیکان در لیگ برتر دارد، معتقد است تیمش باید مقابل استقلال ۳ امتیاز را کسب کند تا راه برای ماندن، هموارتر شود. کاپیتان باتجربه پیکان در رابطه با بازی حساس مقابل تیم سابقش، شرایط پیکان و… صحبت‌های جالبی دارد.

امروز بازی سختی مقابل استقلال دارید.
بله، بازی امروز برای‌مان خیلی حساس است چون ما به دنبال ادامه روند خوب تیم‌مان هستیم و تلاش می‌کنیم از این رتبه‌ای که داریم، بالاتر بیاییم. به همین دلیل ۳ امتیاز را می‌خواهیم و به خوبی می‌دانیم کار سختی داریم چون استقلال در چند هفته اخیر خیلی خوب کار کرده اما ما هم جزو تیم‌هایی هستیم که در شروع دوباره مسابقات بعد از تعطیلی برای شیوع ویروس کرونا، خوب نتیجه گرفتیم که حالا می‌خواهیم در ادامه نتایج خوب‌مان، استقلال را شکست دهیم.

در دو سه بازی اخیر داوری‌های بازی استقلال جنجالی شده. این موضوع شما را نگران نمی‌کند؟
ببینید ما در نیم‌فصل اول به خاطر اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم و در حق‌مان اجحاف شد. البته این اشتباهات عمدی نبود اما از آن‌جایی که پیکان تیمی اخلاق‌مدار است و با آرامی کار را دنبال می‌کند، داوران جوان را برای بازی‌های ما انتخاب می‌کردند. داورانی که اولین بازی‌شان در لیگ برتر را سوت می‌زدند. به همین دلیل از داوری زیاد ضربه خوردیم که امیدوارم در این بازی اشتباهی از بابت داوری به وجود نیاید و هر ۲ تیم از قضاوت داور راضی باشند.

شما خیلی راحت از کسب ۳ امتیاز از استقلال صحبت کردی. یعنی فکر می‌کنی می‌توانید این استقلال را ببرید؟
با تمام احترامی که برای تیم بزرگ استقلال قائل هستیم امیدوار شاهد بازی خوبی باشیم و تیمی که مستحق برد است، برنده باشد.

یکی از مشکلاتی که پیکان در این فصل داشت، دروازه‌بانی بود که معمولاً زیاد گل می‌خورد. برای حل این مشکل هم فکری کردید؟
ما بعد از تعطیلات، به جز بازی با پرسپولیس که آن اشتباهات به وجود آمد، فکر می‌کنم در بقیه بازی‌هایمان فقط یک گل خوردیم که مقابل ذوب‌آهن بود. خدا را شکر تیم‌مان در مسیر گل نخوردن است و شرایط بهتر شده که امیدواریم در بازی با استقلال هم دروازه‌مان بسته بماند.

برای شما که استقلال را خیلی دوست دارید، بازی با این تیم حس و حال خاصی دارد؟
من قلباً تیم استقلال را دوست دارم اما هر جا بودم واقعاً به خاطر پیراهنی که به تن داشتم با تمام توان بازی کردم. الان هم تعصب پیراهن پیکان را دارم و به خاطر حق و حقوقی که می‌گیرم هیچ‌وقت کم‌کاری نکردم. چندسالی است که در پیکان حضور دارم و الان خودم را جزو این مجموعه می‌دانم و برای موفقیتش از تمام توانم استفاده می‌کنم.

یعنی این بازی با بقیه بازی‌ها برایت فرقی ندارد؟
واقعاً فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنم و همیشه عملکرد خودم مهم بوده که سعی کردم بهترین باشم.

اخیراً نیمکت‌نشین بودی، مسأله خاصی وجود داشت؟
نه، من ۲ هفته به صلاحدید کادرفنی و به خاطر تفکرات تاکتیکی که وجود داشت، در ترکیب نبودم. در این فصل کلاً ۳، ۴ بازی نبودم و خدا را شکر در بیشتر بازی‌ها حضور داشتم.

نتیجه بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
پیش‌بینی همیشه سخت است اما بازی‌های آخر برای تیم‌های پایین جدول حساسیت زیادی دارد که امیدوارم مسئولان این مسأله را بیشتر درک کنند و دقت کافی برای انتخاب داوران داشته باشند.

درست است که مدافع هستی و کم گل می‌زنی اما بعضی وقت‌ها هم گل‌های عجیبی زدی. اگر مقابل استقلال گل بزنی چه می‌کنی؟
خب وقتی کم گل می‌زنم یعنی به شادی گل فکر نمی‌کنم. اگر این بار هم گل بزنم، کار خارق‌العاده‌ای نمی‌کنم.

با توجه به شرایطی که تیمت دارد، فکر می‌کنی پیکان در لیگ برتر می‌ماند؟
ما واقعاً نیم‌فصل اول کمی بی‌تجربگی کردیم و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم وگرنه هیچ‌وقت به جنگیدن برای نیفتادن فکر نمی‌کردیم چون تیم خوبی هستیم که بعد از تعطیلات هم ثابت کردیم می‌توانیم از هر تیمی امتیاز بگیریم. امیدوارم در این ۲ بازی باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم و مطمئنم پیکان در لیگ برتر می‌ماند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=149807

ثبت نظر

-