نامجومطلق: برای فتح جام حذفی، «باید» پرسپولیس را ببریم

  • کد خبر : 146192
  • 22 مرداد 1399 - 14:40
نامجومطلق: برای فتح جام حذفی، «باید» پرسپولیس را ببریم

به گزارش نیوز، استقلال در بهترین روز‌های خودش طی چند ماه اخیر قرار دارد و حالا پس از حذف سپاهان، برای رسیدن به فینال جام‌حذفی باید پرسپولیس را نیز از پیش رو بردارد. عصر دیروز در مورد جدال دوشنبه‌شب و البته مسابقه با حریف سنتی، برای دقایقی با مجید نامجو مطلق، دستیار اول فرهاد مجیدی همکلام شدیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

بهترین ترکیب، بهترین تصمیم
برای جدال مقابل سپاهان سه بازیکن مصدوم داشتیم و همین مسئله کار ما را دشوار کرده بود ولی خوشبختانه بهترین ترکیب وارد زمین شد و بهترین تصمیم تاکتیکی هم برای تیم اتخاذ شده بود. تمام بچه‌ها نیز زحمت کشیدند و ماحصل این تلاش جمعی، یک پیروزی ارزشمند بود. اگر فیلم مسابقه را دوباره تماشا کنید، متوجه این نکته مهم خواهید شد که در طول ۹۰ دقیقه ما حتی یک فرصت صددرصد نیز به حریف ندادیم.

خوش‌شانسی
استقلال مقابل سپاهان بسیار خوب بازی کرد و این مسئله غیرقابل کتمان است ولی ما دوشنبه‌شب خوش‌شانس نبودیم. اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم مسابقه را با چهار گل به سود خود تمام کنیم. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که با بدشانسی محض به گل بدل نشد.

حرف زدن داخل زمین
قبلاً هم گفته بودم این داستان بیانیه‌ها و… اصلاً زیبنده فوتبال نیست و باعث شکسته شدن حرمت‌ها می‌شود. خوشبختانه همه دیدند استقلال دوشنبه‌شب تیم برتر زمین بود و به حق خودش هم رسید. استقلال حرف‌هایش را داخل زمین می‌زند. کیفیت فنی بسیار خوبی داریم و البته میان تمام بازیکنان و مربیان رابطه بسیار خوبی هم حاکم است. استقلال زحمت می‌کشد و حق خودش را می‌گیرد.

پنالتی اول بازی
در مورد مسائل داوری بار‌ها گفته‌ام عملکرد داوران را قضاوت نمی‌کنم ولی به نظرم استقلال می‌توانست در دقیقه پنج مسابقه با سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شود، اما داور وسط نظرش این بود که پنالتی نیست. اگر ما در همان ابتدای مسابقه صاحب پنالتی می‌شدیم و به گل می‌رسیدیم، طبیعی بود شرایط متفاوت می‌شد و می‌توانستیم راحت‌تر مسابقه را دنبال کنیم.

نیمه‌نهایی یا فینال؟
در جام‌حذفی اینکه با کدام حریف در چه مرحله‌ای مبارزه کنید، اهمیتی ندارد، چون در نهایت تیمی قهرمان خواهد شد که بتواند تمام رقبای خودش را از گردونه مسابقات حذف کند. اینکه با پرسپولیس در نیمه‌نهایی بازی کنیم یا در جدال نهایی به مصاف آن‌ها می‌رفتیم، تفاوتی ندارد، چون در نهایت برای قهرمانی در جام‌حذفی باید پرسپولیس را ببریم. نه تنها پرسپولیس بلکه باید همه حریفان را در این جام شکست دهیم. این قاعده جام‌حذفی است. دلمان می‌خواهد یک جام قهرمانی ارزشمند به هواداران هدیه بدهیم و برای رسیدن به این هدف همه ما از جان مایه خواهیم گذاشت.

فینالیست
همه رقبا قابل احترام هستند. در مورد اینکه دوست داریم پس از پیروزی مقابل پرسپولیس، از میان نفت مسجدسلیمان یا تراکتور با کدام تیم جدال فینال جام‌حذفی را برگزار کنیم باید بگویم برای ما تفاوت چندانی نمی‌کند، چون در نهایت هر کدام از این دو تیم به فینال برسند، استقلال باید آن‌ها را شکست دهد و قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=146192

ثبت نظر

-