مصطفوی: آقا فرهاد گفت لازم نیست به کمیته انضباطی بروی!

  • کد خبر : 14474
  • 08 اسفند 1398 - 23:31
مصطفوی: آقا فرهاد گفت لازم نیست به کمیته انضباطی بروی!

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ صالح مصطفوی از اعضای کادر فنی تیم استقلال با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش در واکنش به احضاریه‌ای که از سوی کمیته انضباطی به دستش رسیده بود اعلام کرد به خواست مجیدی به کمیته نرفته و نمی‌رود. این موضوع بهانه‌ای شد تا با آنالیزور استقلال درباره دلایل احضارش به کمیته و البته بیماری کرونا حرف بزنیم. پاسخ او به سؤالات نیوز در ادامه می‌آید.

چه مشکلی به وجود آمده بود که شما را به کمیته انضباطی احضار کردند؟
مدتی قبل که تعداد مصدومان تیم زیاد و زیادتر می‌شد موجی از نگرانی بین طرفداران تیم‌مان ایجاد شده بود. تعدادی از بازیکنان کلیدی و اصلی استقلال دچار مشکل آسیب‌دیدگی شده بودند و هواداران دائم وضعیت تمرینات و بدنسازی تیم را دلیل این موضوع می‌دانستند. به همین خاطر من مصاحبه کردم.

علیه باشگاه حرف زدید؟
یکسری از واقعیات درباره شکل و محل برگزاری تمرینات را توضیح دادم و خواستم همه در جریان باشند که چه شرایطی بر تمرینات ما حاکم است. جالب است بدانید وقتی در همین باره با ایمان مبعلی حرف می‌زدم پس از شنیدن توضیحاتم گفت: «من از شنیدن حرف‌هایت مصدوم شدم چه برسد از انجامش».

چه شد به باشگاه و کمیته انضباطی نرفتید؟
طبق احضاریه باید ساعت ۱۵ روز دوشنبه به باشگاه می‌رفتم که این موضوع را صبح همان روز در تمرین با آقای مجیدی درمیان گذاشتم. او هم رو به همه اعضای کادر فنی گفت تا اطلاع ثانوی هیچ یک از اعضای این کادر نباید به کمیته انضباطی بروند. یعنی خود آقافرهاد پاسخگو خواهد بود. من هم نرفتم.

درباره برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی جامعه حرفی ندارید؟
خیلی واضح است. فوتبال یک «اینترتِیمنت» یا سرگرمی برای عموم است. وقتی عوامل اصلی این ورزش که مردم هستند را به استادیوم راه ندهیم دیگر چه سرگرمی خواهیم داشت؟ فوتبالی که بازیکن پس از گل نمی‌تواند شادی اش را با هم‌تیمی اش تقسیم کند یا کادر فنی نمی‌تواند بازیکن گلزنش را به آغوش بکشد چه اجباری در برگزار شدنش است؟!

یعنی تا چه زمانی لیگ تعطیل شود؟
تا زمانی که خطری تهدیدمان نکند. یک سال که صد سال نمی‌شود. نمی‌دانم چه اصراری است که لیگ باید برگزار و به موقع تمام شود. الان این شرایط برای ما نیست و همه جهان درگیرش هستند. پس راحت‌تر می‌توان درباره لغو مسابقات تصمیم‌گیری کرد.

بازیکنان و کادر فنی چه مقدار در خطر قرار می‌گیرند؟
اتفاقاً باید این نکته را برای روشن شدن ذهن عموم اعلام کنم. برخلاف تصور، بازیکنان فوتبال در حین بازی حجم انرژی مصرفی‌شان بالا رفته و اتفاقاً سیستم ایمنی بدن‌شان به شدت کاهش می‌یابد. ضمن اینکه ما که آنتی ویروس نداریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=14474

ثبت نظر

-