آقای وکیل نگفت که فیفا نامه من فدایت شوم نوشت!

  • کد خبر : 143682
  • 20 مرداد 1399 - 15:32
آقای وکیل نگفت که فیفا نامه من فدایت شوم نوشت!
آقای وکیل نگفت که فیفا نامه من فدایت شوم نوشت!
نیوز/ آرتین زهرابی؛ وکیل برانکو ایوانکوویچ در سلسله مصاحبه هایی که جملگی نشانه هایی واضح بر بی تعهدی و پایبند نبودن باشگاه پرسپولیس در پرداخت تمام و کمال پول سرمربی سابق این تیم دلالت دارد، رسما اعلام کرد به زودی محرومیت هایی شامل حال قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
آقای وکیل در ۷ روز گذشته به صورت مدام و بی وقفه تاکید کرده به هر طریقی شده پول برانکو باید در موعد مقرر (۶ آگوست- ۱۶ مردادماه) پرداخت شود اما مدیرعامل باشگاه و در راس همه امور، عوامل وزارت ورزش با خونسردی در این باره سخن می گویند.
معاون وزارت ورزش حتی می گوید از پول برانکو ۳۰ درصد پرداخت شده و بقیه با هماهنگی‌ها و کمک کارگزار محترم پرداخت خواهد شد. کمیته انضباطی فیفا هم نامه نوشته که ما عزم شما را می‌بینیم!
به راستی این نامه کمیته انضباطی فیفا که در آن گفته شده ما عزم شما را می بینیم کجاست؟ لطفا نسخه ای از همین نامه را منتشر کنید تا ببینیم کمیته انضباطی فیفا به بی تعهدترین باشگاه های جهان در زمینه مسائل مالی چگونه چنین آوانسی بزرگی داده است؟
باشگاه های ایرانی که پیرامون بی مسولیتی در قراردادهای خارجی و ایجاد بدهی های سر به فلک کشیده، همین الان در پرونده های بیشماری با ما درگیر است، چطور پرونده شکایت های ویلموتس، شفر، استراماچونی و دهها بازیکن و مربی خارجی را نمی بیند و بابت عزم ما در پرداخت پول برانکو، این چنین «نامه من فدایت شوم» می نویسد؟ کجای این سناریو را باید باور کرد؟ آن هم در مورد فیفا که همین حالا در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال با ما زاویه دارد!
 آنچه در ساحت روزنامه نگاری بر ما واجب است اینکه اظهار امیدواری کنیم باشگاه پرسپولیس مشمول هیچ جریمه ای نشود و موارد قانونی، مانند کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مجلی ازاعراب نداشته باشد اما همان طور که می دانید فیفا، آن «خونه معروف مادر بزرگه» نیست که الکی از سر شوخی و خنده، شادی و غصه داشته باشد.
فیفا ارگانی است که حتی به خودش هم رحم نمی کند و رئیس سابقش «سپ بلاتر» را تحویل مقامات قضایی می دهد و برای همیشه از حضور در فوتبال محرومش می کند؛ بنابراین برخورد فیفا با ما که در رعایت قوانین فوتبالی شهره خاص و عام هستیم مسلما جای خودش را دارد!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=143682

ثبت نظر

-