اختصاصی| لغو طرح ترافیک در پایتخت تمدید می‌شود؟

  • کد خبر : 138382
  • 15 مرداد 1399 - 17:08
اختصاصی|  لغو طرح ترافیک در پایتخت تمدید می‌شود؟

کد خبر: ۱۵۹۹۹۳

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۳

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به لغو طرح ترافیک در پایتخت گفت: رویکرد مخالفت با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نداریم و پیشنهاد و نظرمان را در مورد ادامه لغو طرح اعلام کرده‌ایم.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار نیوز درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: در مورد تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا رویکرد مخالفت نداریم .

 

وی با اشاره به اینکه قبل از لغو طرح ترافیک پیشنهادها‌یی را در مورد این مساله ارائه کرده‌ایم،  گفت: قرار نیست ما مسوولان از طریق مطبوعات و رسانه‌ها صحبت‌های خود را به یکدیگر منتقل کنیم و پاسخ دهیم.

 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد ادامه لغو طرح ترافیک برای هفته آینده در پایتخت چگونه است؟ گفت: نظرمان در مورد طرح ترافیک مشخص است. پیشنهادهایی را در جلساتی که برگزار شده مطرح کرده‌ایم همچنین پیروز حناچی شهردار تهران در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دارد و نظر مدیریت شهری در این زمینه بیان شده است.

 

به گزارش نیوز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در شرایط کرونا گفت: لغو طرح ترافیک به نفع مردم تهران نیست و این موضوع سبب افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهر می‌شود به دلیل افزایش تجمع و تردد ها احتمال انتقال کرونا بیشتر می شود با ابن حال طرح ترافیک به مدت یک هفته نیز به تعلیق در آمد و امیدواریم که مدیریت شهری نیز با این تصمیم همراهی کند چون هیچ چیزی مهمتر است سلامتی مردم نیست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=138382

ثبت نظر

-