خانم خواننده لبنانی در انفجار بیروت زخمی شد / خانه ام فرو ریخت + عکس ها

  • کد خبر : 138164
  • 15 مرداد 1399 - 13:46
خانم خواننده لبنانی در انفجار بیروت زخمی شد / خانه ام فرو ریخت + عکس ها
به گزارش گروه ترجمه نیوز، خانه خواننده معروف لبنانی بر اثر انفجار تخریب شد.

این خواننده زن در پی انفجاری که بیروت را در برگرفت به شدت آسیب دید و در فضای مجازی با انتشار این خبر گفت :به شدت از این واقعه دلم به درد آمد. امیدوارم آسیب زیادی به کشور نرسیده باشد.‌ خانه‌ام در این انفجار به شدت آسیب دید خودم زخمی شدم اما مهم نیست مهم آن است که لبنان در امنیت باشد.

خواننده معروف لبنانی (1)

بیوگرافی الیسا خواننده معروف لبنانی

الیسار زکریا خوری متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۷۲ در دیر الأحمر خوانندهٔ مسیحی لبنانی و تحصیلات او کارشناسی علوم سیاسی است. وی از سال ۱۹۹۲میلادی فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرد و به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران موسیقی عرب، یکی از بهترین خوانندگان عرب است . الیسا با ارائهٔ ۸ آلبوم به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خاورمیانه تبدیل شده‌است.الیسا بعد از عمرو دیاب اولین خوانندهٔ عرب است که تا به حال ۳ بار جایزه جهانی موزیک به‌خاطر پرفروش‌ترین آلبوم خاورمیانه را کسب کرده‌است.

خواننده معروف لبنانی (3)

خواننده معروف با سرطان دست و پنجه نرم می کند

وی در شرکت موسیقی سیمون اسمر آموزش دیده‌است. الیسا در ابتدا هنرمند بازیگر تئاتر بود و بعدها به موسیقی رو آورد. الیسا در حال حاضر با بیماری سرطان سینه مبارزه می‌کند. پزشکان او از روند درمان بسیار راضی هستند.

شایعات

در مورد الیسا شایعاتی نیز منتشر شد که او آن‌ها را رد کرد. شایعه شده بود که الیسا پیشنهاد ازدواجی را از یک ثروتمند دریافت کرده بود. برخی از رسانه‌های هنری مهریه‌ای صدمیلیون دلاری و جزیره‌ای که داماد به نام او در اسپانیا خریداری کرده بود را نیز به این خبر افزودند. الیسا این خبر را به شدت رد کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=138164

ثبت نظر

-