آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات

  • کد خبر : 136746
  • 14 مرداد 1399 - 12:00
آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات
به گزارش نیوز،

براساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۱۸ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۹۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۹۷ هزار و ۲۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اجتماعی- از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۱ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۹۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۸ هزار و ۵۲۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۵۸ هزار و ۹۲۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۸۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۶۶۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۴ هزار و ۷۰۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۵۰ هزار و ۹۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۵۶ هزار و ۷۵۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۸ هزار و ۹۸۴ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با ۸۵۶ هزار و ۲۶۴، ۵۱۶ هزار و ۸۶۲، ۴۴۳ هزار و ۸۱۳، ۴۳۳ هزار و ۱۰۰ و ۳۶۱ هزار و ۴۹۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳۴۴ هزار و ۱۳۴ و کلمبیا با ۳۲۷ هزار و ۸۵۰ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌‌ترتیب با ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۹۸، یک میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۱۹ و یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۷۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا ، قاره آمریکا ،

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136746

ثبت نظر

-