قیمت خودروهای لاکچری در بازار +عکس

  • کد خبر : 136370
  • 14 مرداد 1399 - 4:36
قیمت خودروهای لاکچری در بازار +عکس
به گزارش نیوز،

در بازار کشور انواع و اقسام خودرو‌های لوکس و لاکچری وجود دارد که در این گزارش قصد داریم قیمت آن‌ها را در بازار امروز ارائه دهیم.

اخبار اقتصادی-  BMW یکی از خودرو‌های محبوبی است که در شکل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. امروز در بازار، بی ام و ۵۳۰i با قیمت ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بی ام و سری ۷، ۷۳۰i با قیمت ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بی ام و x۱ با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بی ام و x۳ با قیمت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بی ام و x۴ با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروهای لاکچری را در بازار کشور چند بخریم؟

بی ام و ۵۳۰i

مرسدس بنز یکی دیگر از خودرو‌های محبوبی است که در بازار کشور داد و ستد می‌شود. امروز در بازار بنز E۲۵۰ (کلاس E) ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان, E۲۰۰ با قیمت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروهای لاکچری را در بازار کشور چند بخریم؟

بنز E۲۵۰ (کلاس E)

CH-R در نسخه بنزینی در سه تیپ استایل، لانژ و آیکون، به ترتیب، قیمت‌های یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را به خود می‌بینند. قیمت CH-R هیبرید، در همان سه تیپ اصلی، از یک میلیارد و ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است. پریوس در تیپ C با قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد. راوفور این روزها، بسته به سطح آپشن‌ها، از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

گلف GT۱ با قیمت یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، پاسات با قیمت ۲ میلیارد تومان، تیگوان با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد. اپتیما یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، سورنتو با قیمت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان موجود است.



















نام محصول قیمت 
بی ام و ۵۳۰i ۴ میلیارد و   ۳۰۰ میلیون تومان
بی ام و سری ۷ ۷۳۰i ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
بی ام و x1 ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
بی ام و x3 ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
بی ام و x4 ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان
بنز E250 ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان
بنز E200  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
CH-R هیبرید یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
پریوس تیپ C یک میلیارد تومان
راوفور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان
گلف GT1 یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان
پاسات ۲ میلیارد تومان
تیگوان ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان
اپتیما   یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
سورنتو ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136370

ثبت نظر

-