کرونا نفس فولاد و نکونام را گرفت

  • کد خبر : 134660
  • 12 مرداد 1399 - 20:05
کرونا نفس فولاد و نکونام را گرفت

به گزارش نیوز، فولادی‌ها پیش از دیدار با نساجی در هفته بیست و سوم درحالی که امیدوار بودند بتواند روند مثبت خود را ادامه دهند که به یکباره یک روز قبل از بازی با این تیم مشخص شد بیش از ۱۲ نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند و بدین ترتیب بازی این تیم با نساجی لغو شد. همچنین بعد از راستی آزمایی تست کرونایی فولادی‌ها بازی این تیم در هفته بیست و چهارم با نفت مسجد سلیمان نیز لغو شد و این تیم راهی قرنطینه شد.

فولاد خوزستان بعد از پایان قرنطینه باید در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس صدرنشین می‌رفت آن هم درحالی که نکونام برخی از شارگردان خود را همراه نداشت. در نتیجه این بازی با تک گل سیامک نعمتی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

شاگردان نکونام در هفته بیست و ششم در خانه پذیرایی ذوب‌آهن بودند که با گل دقایق پایانی حردانی موفق شدند اصفهانی‌ها را بانتیجه ۲ بر یک شکست دهند.

بازی معوقه این تیم با نساجی نیز هفته پیش برگزار شد. درحالی که شاگردان نکونام با دو گل از حریف پیش بودند به یک باره در ۱۰ دقیقه پایانی ورقه بازی برگشت و نساجی با زدن ۳ گل کامبک شد و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ فولاد را شکست دهد. هر چند تصمیمات داوری در این بازی شائبه برانگیز بود اما شاگردان نکونام شکست خوردند تا رتبه دوم جدول را از دست بدهند.

شب گذشته نیز این تیم در سیرجان به مصاف گل گهر ته جدولی رفت. درحالی که به نظر می‌رسید نکونام و شاگردانش کار سختی مقابل این تیم نداشته باشند. اما این بازی در انتها بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا فولادی ها ۲ امتیاز حساس را در سیرجان از دست بدهند.

شاگردان نکونام بعد از بحران کرونا در این تیم در ۴ بازی به مصاف حریفان خود رفتند که تنها در یک بازی موفق به پیروزی شدند و یک تساوی نیز کسب کردند و در ۲ بازی مقابل حریفان خود شکست خوردند و فولاد در این ۴ بازی سرنوشت ساز برای کسب سهمیه تنها ۴ امتیاز گرفته است که به نظر می‌رسد که این تیم بعد از این بحران از شرایط خوبی برخوردار نیست. همچنین این تیم ۲ بازی حساس و ۶ امتیازی با نفت مسجد سلیمان و تراکتور را پیش رو دارد که کسب سهمیه آسیایی این تیم در گرو این دو بازی است. باید دید با این شرایط آیا شاگردان نکونام موفق به کسب سهمیه می‌شوند یا خیر؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=134660

ثبت نظر

-