هفته سی‌ودوم لیگ یک؛ کار دشوار بالانشین‌ها در مصاف با پایین جدولی‌ها

  • کد خبر : 133959
  • 12 مرداد 1399 - 9:15
هفته سی‌ودوم لیگ یک؛ کار دشوار بالانشین‌ها در مصاف با پایین جدولی‌ها

به گزارش نیوز، هفته سی و دوم لیگ یک امشب در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که طی آن تیم‌های بالای جدولی در شرایطی به مصاف رقبای پایین جدولی خود می‌روند که هر دو تیم به شدت به امتیازات بازی احتیاج دارند.

مس رفسنجان – فجرسپاسی شیراز
مسی‌ها هر هفته صعود خود را به تأخیر می‌اندازند و اگر این هفته موفق به شکست فجر‌سپاسی نشوند، واقعاً کارشان برای صعود دشوار می‌شود. شاگردان محمد ربیعی با سه امتیاز این بازی باید خود را لیگ برتری بدانند و حریف آن‌ها فجر سپاسی است که ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم بوده است. فجری‌ها خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، اما برای اینکه رکورد بدشان پایان یابد به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

نیروی‌زمینی تهران – مس کرمان
نیروی زمینی به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند و تیم امید روانخواه با هر امتیاز از دست دادنی به سقوط نزدیک می‌شود. این تیم این هفته میزبان مس کرمان است که سه امتیاز از نان شب هم برایشان واجب‌تر است. روی کاغذ شرایط تیم مجتبی حسینی بهتر است، اما شاید حساسیت در پایین جدول باعث شود تا نیروی‌زمینی برای سه امتیاز به آب و آتش بزند.

آلومینیوم اراک – ملوان انزلی
شاید حساس‌ترین و دیدنی‌ترین بازی هفته باشد. اراکی‌ها همچنان در کورس صعود قرار دارند و مترصد لغزش مس کرمان تا به رده دوم بروند. این تیم در هفته‌های اخیر پرفراز و نشیب بوده، اما محکوم به بردن ملوان است. قوی سپید با میثاقیان به بقا امیدوار شده و با برد پرگلی که مقابل شهرداری تبریز کسب کرد با روحیه خوب به این بازی می‌آید. برای هر دو تیم کسب سه امتیاز آسان نیست و بدترین نتیجه هم تساوی برای آنهاست.

خوشه طلایی ساوه – سپیدرود رشت
آخرین فرصت برای هر دو تیم. اگر خوشه طلایی این بازی را نبرد باید قید لیگ برتری شدن را بزند و در سمت مقابل سپیدرود هم با عدم پیروزی در این بازی تا حدود زیادی سقوطش قطعی می‌شود. سپیدرود با تغییر سرمربی به بقا امیدوار شده، اما کارش در خانه خوشه طلایی دشوار است. شاگردان عاشوری اگر این بازی نسبتاً آسان را ببرند با امید در هفته‌های باقی مانده به صعود فکر می‌کنند.

بادران تهران – نود ارومیه
بادرانی‌ها شانسی برای لیگ برتری شدن ندارند و تنها برای رسیدن به یک جایگاه مناسب تلاش می‌کنند، اما نودی‌ها بارقه امیدی برای صعود دارند و همین امر تیم ارومیه‌ای را با انگیزه به پایتخت فرستاده است با این حال بعید است برای رسیدن به پیروزی کار آسانی داشته باشد.

رایکا بابل – هوادار تهران
هوادار که پدیده هفته‌های اخیر لیگ دسته اول بوده در خانه رایکا برای ادامه روند موفقیتش تلاش می‌کند حال آنکه در سمت مقابل میزبان چیزی برای از دست دادن ندارد و برای پیروزی به آب و آتش خواهد زد. شاگردان نظرمحمدی اگر سه امتیاز بازی خانگی را دشت نکنند باید قید لیگ دسته اول را زده و طعم تلخ سقوط را بچشند.

استقلال خوزستان – گل ریحان البرز
یکی از بازی‌های دیدنی و نزدیک، اما بی‌اهمیت در جدول. دو تیم نه خطر سقوط را احساس می‌کنند نه شانس لیگ برتری شدن دارند، اما برای پیروزی در این بازی تلاش خواهند کرد. استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر دچار افت شده و گل ریحان هم با منیعی فراز و نشیب زیادی داشته، اما بازی دو تیم خالی از هیجان و جذابیت نخواهد بود.

شهرداری تبریز – داماش گیلان
شهرداری که سقوطش هفته هاست به لیگ پایین‌تر مسجل شده بی‌انگیزه و بی‌برنامه در ادامه بازی‌ها شرکت می‌کند. این تیم در هفته‌های اخیر شکست‌های پرگلی تجربه کرده و به نظر می‌رسد در بازی امروز هم با وجود میزبانی چندان داماش را اذیت نکند. داماشی‌ها که برای بقا به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند قطعاً با انگیزه پیروزی به میدان می‌روند و باید مواظب باشند مقابل قعرنشین لیگ غافلگیر نشوند.

قشقایی شیراز – آرمان گهر سیرجان
قشقایی همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند و با جدایی ابراهیم طالبی از این تیم، فرشید طهماسبی هدایت شیرازی‌ها را بر‌عهده گرفته است. قشقایی برای بقا باید برنده بازی خانگی باشد هر چند حریف آن‌ها آرمان گهر سیرجان است که در روز‌های پسا کرونا پدیده لیگ بوده و نتایج خوبی گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=133959

ثبت نظر

-