روزنوشت| آخر، عاقبت فدراسیون بى‌رئیس

  • کد خبر : 13383
  • 07 اسفند 1398 - 16:46
روزنوشت| آخر، عاقبت فدراسیون بى‌رئیس

نیوز، اردشیر لارودی؛ از هر چه بگذرى، سخن دوست خوش‌تر است! درباره بازى سپاهان-پرسپولیس، هنوز یکى از ده‌ها نکته جالب و گفتنى اش، گفته نشده است و جا دارد یک سؤال مطرح شود:
… آقاى قریب!… آقای کاشانى!… بقیه نامزدهاى محترم ریاست بر فدراسیون فوتبال! درباره بازى سپاهان-پرسپولیس، چه نظرى دارید، عقیده تان چیست؟
چرا کار به اینجا کشیده است؟ چرا اوضاع تا به این حد قاراشمیش است؟ چه باید کرد؟ چه مى‌توان کرد؟ از چه کار‌ها باید پرهیز نمود؟ فوتبال ایران، به کدامین گناه، به چنین روز و به این روزگار دچار آمده است؟
براى برون‌رفت از این اوضاع قمر در عقرب، از کجا شروع باید کرد؟ چراکه هر جایش را بگیرى، بقیه «جاها» همه اش رو به زوال دارد و سر بر خرابى هاى مطلق گذارده است! باز هم صد رحمت به دوره حضور آقاى تاج! حداقل تکلیف‌مان معلوم بود! مى‌دانستیم با کدام شخص و اشخاص روبه‌رو هستیم!
آقاى قریب! جناب کاشانى! سرمایه شما و آورده شما براى نجات فوتبال چیست؟ تجدید نظر لازم است! تجدید کنید در نظرتان!
سرى A و مبارزه با کرونا ویروس
 اینکه باشگاه‌هاى ایتالیایى و مردانى نظیر مالدینى، دل‌پیرو، باره‌زى، توتى و نستا در مبارزه با ویروس کرونا چه کرده‌اند، به خودشان مربوط مى‌شود! قرار نیست که ما، از روى دست سرى A کپى‌بردارى کنیم و مقلد آن‌ها باشیم، ما خودمان کشف کرده‌ایم که:
خلق را، تقلیدشان بر باد داد!
اى دو صد لعنت بر این تقلید باد!
ما، براى ریشه کن کردن «کرونا» راه خود را مى‌رویم و به راهکارهاى دیگران اعتنایى نخواهیم کرد! ما «ماییم» و چرا ایتالیایى‌ها از ما یاد نگیرند! براى شکست دادن ویروس کرونا، از تجربیات ژنرال خودمان استفاده مى‌کنیم و از معلومات سپاهان بهره مى‌گیریم و یادى خواهیم کرد از زنده‌یاد حریرى که بنیادى مرصوص، به نام سپاهان را بنیان‌گذارى کرد!
صراحت و شجاعت فرهاد
 مثل یک شجاع‌دل، فرهاد مجیدى بدون لکنت زبان و بدون پرده‌پوشانى و تمسک جستن به بهانه‌هاى الکى، مى‌گوید:
… از نتیجه خوشحالم! رضایتى از بازى یارانم ندارم! استقلال خوب بازى نکرد! استقلال با یک بازى بد، ذوب‌آهن را مغلوب کرد! مهمان صاحبخانه بود!
فرهاد توضیح بیشترى نمى‌دهد! مجیدى از شیوه «یک حرف بس است» استفاده مى‌کند و خطاب به همه استقلالى‌ها، فاش مى‌گوید و چیز، را وارونه نشان نمى‌دهد:… خوب بازى نکردیم، اما بردیم! و حالا سؤال اصلى این است:
تا به کى و تا به کجا، مى‌توان خوب بازى نکرد و برنده شد؟ فرهاد آیا استقلال را به خوب بازى کردن، وادار مى‌نماید؟ امید‌ها داریم به نسل نو مربیان که در حال آمدنند!
دیوارى که سر مى‌شکند
 آخر همین هفته معلوم خواهد شد! هفته‌اى که در روزهاى پایانى اش، سپاهان بازى دارد با ذوب‌آهن (شهرآورد زاینده‌رودى‌ها) و هفته‌اى که پرسپولیس سعى دارد دست در لانه زنبور شهرخودرو کند، به هواى سه امتیازى که ممکن است با نیش تند و تیزى روبه‌رو شود! شهرخودرو، یواش‌یواش، درست بازى کردن را به‌خاطر مى‌آورد! شهرخودرو، زدن گل‌هاى از راه دور را دوباره شروع کرده است!
در روزى که ذوب‌آهن، موى دماغ سپاهان مى‌شود و پرسپولیس برابر شهرخورو به دردسر مى‌افتد، استقلال باز هم بدون تماشاگر، باید آنقدر صحیح و درست بازى کند تا گل‌گهر را در رفسنجان مغلوب کند! آیا مجید جلالى، راه را به روى «تکنیکى‌باز» هاى استقلال خواهد بست یا این کوچه‌اى است که سر مى‌شکند، دیوارش؟
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=13383

ثبت نظر

-