اختصاصی| خیابان‌های تهران به نام شهدای سلامت نامگذاری نمی‌شود

  • کد خبر : 133012
  • 11 مرداد 1399 - 14:16
اختصاصی| خیابان‌های تهران به نام شهدای سلامت نامگذاری نمی‌شود

کد خبر: ۱۵۹۵۲۱

تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۸

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر خیابان بی‌نام در پایتخت نداریم که به نام هر یک از شهدای عزیز مدافع سلامت نامگذاری کنیم، گفت: ولی به طور کلی خیابانی به نام “شهدای مدافع سلامت” نام‌گذاری می‌شود.

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار نیوز درباره نامگذاری خیابان به نام شهدای سلامت اظهار داشت: این امکان وجود ندارد که خیابان به نام شهدای سلامت داشته باشیم چرا که خیابان بی نام در حال حاضر نداریم.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد شهدای مدافع سلامت اندک نیست و روز به روز نیز در حال افزایش است، گفت: اینکه بخواهیم برای هر یک از این شهدای عزیز و گرانقدر یک خیابان و کوچه نامگذاری کنیم، مقدور نیست.

 

نصب یادمان شهدای مدافع سلامت در تهران 

 

این عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون سلامت شورا با بیان اینکه اگر مکانی برای نام‌گذاری وجود داشته باشد، می‌توان آن را به نام خیابان “شهدای سلامت” نامگذاری کرد، گفت: نامگذاری خیابان، معبر یا کوچه به نام هر یک از شهدای مدافع سلامت امکان پذیر نیست ولی به طور کلی این اقدام انجام می‌گیرد.

 

نوری بیان داشت: ایجاد یادمان به نام شهدای مدافع سلامت را پیگیر هستیم و امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر محقق شود در مورد ساخت یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است که در همه این موارد سازمان زیباسازی متولی است و هنوز گزارشی در مورد تکمیل ساخت این یادمان ها به ما ارائه نکرده‌اند.

 

ارتباط طرح ترافیک با کرونا غلط است

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که احتمال تغییر در طرح ترافیک تهران با توجه به افزایش مبتلایان انجام می‌شود؟ گفت: اینکه طرح ترافیک تهران را به بحث کرونا مرتبط کنیم، از اساس موضوعی غلط است.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه یک رابطه منطقی بین کرونا و طرح ترافیک در تهران وجود ندارد، تصریح کرد: کرونا هیچ ارتباطی با طرح ترافیک در تهران ندارد و باید از خودمان بپرسیم که در شهرهای دیگری که طرح ترافیک نیست، چرا با افزایش شیوع مبتلایان به بیماری کرونا روبه‌رو هستیم.

 

پیگیری حادثه کلینیک سینا مهر روی میز شورای شهری‌ها

 

این عضو شورای شهر تهران درباره حادثه این کلینیک سینا مهر و  آخرین بررسی‌های انجام گرفته توسط کمیته ویژه شورای شهر اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مشخص نشدن ابعاد این پرونده در مرحله قضاوت نیستیم ولی مرجع قضائی تیم ۱۱ نفره‌ای را برگزیده که در حال بررسی علل این حادثه دلخراش هستند. وی ادامه داد: این گروه جلسه‌ای نیز با شورای شهر داشته‌اند و منتظر نتیجه گزارش نهایی‌شان هستیم که بر اساس این گزارش مرجع قضائی حکمش را خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=133012

ثبت نظر

-