سهرابی: رقیبان تراکتور می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند

  • کد خبر : 129686
  • 08 مرداد 1399 - 12:46
سهرابی: رقیبان تراکتور می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند

به گزارش نیوز، میرمعصوم سهرابی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با پیکان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما تمرینات خوبی را زیرنظر کادر فنی انجام می‌دهد و انتظار داریم با بازیکنان و مربیان خوبمان در ۴ بازی آینده هم موفق باشیم تا بتوانیم از این طریق سهمیه آسیا را کسب کنیم. البته امید زیادی هم به کسب نتیجه مطلوب در رقابت‌های جام حذفی داریم.

سهرابی درباره صحبت‌هایی که نسبت به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور مطرح می‌شود گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و تمام تمرکز خود را روی نتایجی که هدف‌گذاری کرده‌ایم به کار می‌گیریم. هیچ صحبتی برای جذب یا جدایی بازیکن در تیم تراکتور مطرح نیست و این‌ها تنها در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مطرح می‌شود.

وی در باره این که شنیده می‌شود احسان حاج صفی با باشگاه آریس سالونیکی یونان توافق اولیه داشته و احتمال دارد فصل آینده به لیگ این کشور برگردد، گفت: هر سه کاپیتان تیم ملی که اکنون در باشگاه تراکتور در خدمت آن‌ها هستیم با ما برای فصل آینده هم قرار دارند. شجاعی، حاج صفی و دژاگه بازیکنان خوبی هستند که جزو افتخارات فوتبال ایران محسوب می‌شوند. تاکنون پیشنهاد‌ی از این باشگاه یونانی به تراکتور نرسیده و ما هم نمی‌خواهیم بازیکن ارزشمندی مثل حاج صفی را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در باره این که آیا در قرارداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم بندی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانند جدا شوند، گفت: بند قرارداد بحث محرمانه‌ای است و این موضوع بین بازیکن و باشگاه مطرح می‌شود، اما مطمئن باشید هر سه بازیکن برای فصل آینده با تراکتور قرارداد دارند، در حال حاضر هم سعی داریم حواشی را از تیم دور کرده و آرامش را به تراکتور تزریق کنیم. شاید رقیبان تراکتور با دامن زدن به این مسائل می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند، اما باید با علم و آگاهی به این مسائل تمرکز خود را تنها روی دیدار‌های باقیمانده بگذاریم.

سهرابی افزود: اگر پیشنهاد‌ی باشد در پایان فصل راحت‌تر می‌توان درباره آن صحبت کرد. متأسفانه برخی‌ها بدخواه و دشمن تراکتور هستند و دوست ندارند آرامش در این تیم وجود داشته باشد. خوشبختانه در این فصل سعی کردیم تمرکز را در تیم حاکم کنیم و بازیکنانمان تنها به فوتبال فکر کنند. سعی کردیم حواشی را از تراکتور دور کنیم و می‌توان گفت تا حد بسیار زیادی در این راه موفق بودیم. به نظرم صحبت کردن درباره پیشنهاد‌ی که شاید وجود خارجی هم نداشته باشد غیرحرفه‌ای است. پس از اتمام رقابت‌های لیگ در باره نقل و انتقالات تصمیم‌گیری می‌کنیم، اما بازهم تأکید می‌کنم سه کاپیتان تراکتور برای فصل آینده هم با ما قرارداد دارند.

وی درباره این که شنیده می‌شود احسان حاج صفی با باشگاه یونانی به توافق ابتدایی رسیده گفت: آیا این موضوع را از خود بازیکن شنیده‌اید؟ این باشگاه هم تاکنون با تراکتور مکاتبه‌ای نداشته، مشخص است دلیل مطرح شدن این پیشنهاد چیست. این‌ها همان حربه‌هایی هستند که برای از بین بردن آرامش تراکتور به کار گرفته می‌شوند. ما هم با توجه به تجاربی که از سال‌های قبل داریم می‌خواهیم به چنین مواردی ورود نکنیم و جو آرامی را برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌مان ایجاد کنیم تا تراکتور به نتیجه مطلوب برسد.

سهرابی در باره این که برخی‌ها سعی دارند با دامن زدن به حواشی آرامش را از تراکتور بگیرند گفت: متأسفانه چنین مسأله‌ای وجود دارد، اما هرچه بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه به این موضوع ورود نکنند بهتر است. در حال حاضر هم هواداران با فرهنگ تراکتور به حدی شعور و درک دارند که تشخیص بدهند چه بحثی به تیم ضربه می‌زند و خودشان مقابل چنین مواردی می‌ایستند. آن‌ها خوب و بد را می‌شناسند و اگر متوجه شوند بحثی برای تیم حاشیه‌ساز می‌شود مقابل آن می‌ایستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=129686

ثبت نظر

-