با «ویز» هم نمی‌توان فاصله پرسپولیس با استقلال را تخمین زد!

  • کد خبر : 129374
  • 08 مرداد 1399 - 7:49
با «ویز» هم نمی‌توان فاصله پرسپولیس با استقلال را تخمین زد!

به گزارش نیوز، محمد نوازی یک روز بعد از خوشحالی پرسپولیسی‌ها از پوکر قهرمانی به انتقاد شدید از این قهرمانی پرداخت. او در استوری خود نوشت: «پرسپولیس مثل همون بچه‌ای است که سر صف بهش جایزه میدادن و چقدر خودش رو از بقیه بچه‌ها بالاتر می‌گرفت ولی نمی‌دونست جایزه رو مامانش براش خریده…» سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس هم در صفحه شخصی خودش جواب نسبتاً تندی به پیشکسوت استقلال داد. در همین ارتباط بد ندیدیم با سپهر حیدری همکلام شویم.

چی شد علیه محمد نوازی در صفحه شخصی موضع گرفتی؟
به نظرم رفتار محمد نوازی بچگانه و در حد یک بازیکن ملی‌پوش سابق نبود.

خودش هم گفته بود شوخی کرده است!
نه، اصلاً شوخی این حرف هم قشنگ نیست. اگر هم به پرسپولیس جایزه دادند آنقدر خوب و لایق بوده که تشویق شود. تیم آقایان چطور؟ آیا هواداران دو آتشه این تیم هم برای عملکرد تیم خودشان دست می‌زنند؟ تشویق که بماند!

معمولاً برای استقلالی‌ها کری می‌خوانی یا جواب کری‌خوانی آن‌ها را می‌دهی!
بحث احترام است. ما پرسپولیسی‌ها توقع داریم به پوکر قهرمانی احترام گذاشته شود. من دوست ندارم با کسی کل‌کل کنم، اما هر روز صبح که از خواب بلند می‌شویم یکی از دوستان استقلالی علیه پرسپولیس مصاحبه کرده یا حرف زده است. اگر هم مصاحبه نکنند در اینستاگرام یک چیزی می‌گذارند.

بالاخره شما دو رقیب سنتی هستید و این قبیل کری‌خوانی‌ها هم یک مقدار طبیعی است!
بله، طبیعی است و من هم حق می‌دهم ناراحت باشند، اما خودشان بهتر می‌دانند پرسپولیس بهترین تیم ایران است. تیمی که ۱۰ بازی بیرون از خانه خودش را پشت سر هم می‌برد یعنی شخصیت قهرمانی دارد. دوستان چرا نمی‌پرسند دلیل نبردن تیم محبوب آن‌ها در بازی خانگی چیست؟

ولی شما هم در اینستاگرام به خرید بستنی یخی و اسباب‌بازی برای محمد نوازی اشاره کردید!
من با هیچ کس مشکلی ندارم. جواب «های» «هوی» است! من گفتم پرسپولیس آنقدر خوب است که برایش جام تهیه کنند. شما هم اگر دوست دارید اسباب‌بازی بخریم و تقدیم کنیم، اما باید خوب باشید! محترم باشید و به تیم قهرمان احترام بگذارید.

یک کری دیگر هم درباره «ویز» خوانده بودید!
بله، آقایان بدانند فاصله امتیازی پرسپولیس و استقلال را با برنامه ویز هم نمی‌توان تخمین زد و پیدا کرد. این یک واقعیت است که پرسپولیس در حال حاضر در ایران بی‌رقیب است. پرسپولیس مثل بایرن‌مونیخ در آلمان یا یوونتوس در ایتالیاست. هیچ تیمی حریف این تیم نمی‌شود و می‌دانم تحمل این شرایط برای بعضی‌ها چقدر سخت است!

بسیار خوب، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد. فکر می‌کنید برای ادامه لیگ انگیزه‌ای داشته باشد؟
چرا که نه؟ این پرسپولیس تشنه قهرمانی است و حتم بدانید در ادامه لیگ و به ویژه جام حذفی برای فتح جام می‌جنگد. این تیم می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم حرف برای گفتن داشته باشد، ان‌شا‌ءا…!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=129374

ثبت نظر

-