هک گوشی اسکارلت جوهانسون + عکس

  • کد خبر : 129211
  • 08 مرداد 1399 - 1:47
هک گوشی اسکارلت جوهانسون + عکس

 

 

هک گوشی اسکارلت جوهانسون! -نیوز

 

نیوز:  اسکارلت جوهانسون برای پیدا کردن  و دستگیری هکر گوشی اش از اف بی آی درخواست کمک کرده است.

 

هک گوشی اسکارلت جوهانسون-نیوز

 

🔰 جوهانسون از سال ۲۰۱۸ بیشترین میزان دستمزد را در میان بازیگران زن جهان دارد و فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده براساس گیشه تا کنون بیش از ۱۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته که او را در جایگاه نهمین ستاره با ارزش تاریخ سینما قرار داده‌است.

 

هک گوشی اسکارلت جوهانسون -نیوز

 

✅ جوهانسون پنج بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب، دو بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جوایز زیادی مانند جایزه بفتا و تونی شده‌است.

 

💠 در اویل زندگی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدر او یک معمار دانمارکی به نام کارستن جوهانسون بود که از شهر کپنهاگ دانمارک به آمریکا رفته بود. پدربزرگ پدریش نیز اینر جوهانسن یک تاریخ‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بود که پدرش اصالتی سوئدی داشت.

 

هک گوشی اسکارلت جوهانسون -نیوز

 

🔰 مادرش، ملانی اسلون، یک یهودی اشکنازی اهل محلهٔ برانکس نیویورک بود. خانوادهٔ مادری او نسل‌ها پیش، از بلاروس به آمریکا مهاجرت کرده بودند. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام وَنِسا، یک برادر بزرگ‌تر به نام آدریان، یک برادر دوقلو به اسم هانتر، و یک برادر ناتنی به نام کریستیان دارد که حاصل ازدواج اول پدرش است.

 

هک گوشی اسکارلت جوهانسون - نیوز

 

🌺 خانوادهٔ جوهانسون خانوادهٔ نسبتاً فقیری بودند. مادر خانواده عاشق فیلم بود. جوهانسون تمرینات تئاتریِ خود را با رفتن به مدرسهٔ حرفه‌ای کودکان در منهتن آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۲ از این مدرسه فارغ‌التحصیل شد.

خبر مرتبط :

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=129211

ثبت نظر

-