۵ حقیقت جالب که احتمالاً درباره جنیفر لوپز نمی‌دانید

  • کد خبر : 126562
  • 05 مرداد 1399 - 19:46
۵ حقیقت جالب که احتمالاً درباره جنیفر لوپز نمی‌دانید

ورزشکار

ورزشکار حرفه‌ای

در سال ۲۰۰۸، جنیفر لوپز در مسابقات حرفه‌ای ورزشی شرکت کرد و موفق شد رکورد ورزش‌های سه گانه را در دو ساعت و ۲۳ دقیقه و ۲۸ ثانیه به ثبت برساند. لوپز در خاطرات خود در سال ۲۰۱۵ با عنوان “عشق واقعی” در مورد بسیاری از تجربیات شخصی خود صحبت کرده و نوشته است که همیشه به ورزش حرفه‌ای علاقه‌مند بوده است. او سال‌های سال در تیم‌های ورزشی مدرسه خود نیز حضور داشته است.

او  یک هنرمند پشتیبان برای دیگر ستاره‌ها بود

جنیفر لوپز در نخستین روز‌های فعالیت خود به عنوان هنرمند پشتیبان در کنار ستاره‌های سرشناسی مانند جنت جکسون فعالیت می‌کرده است. درواقع لوپز هویت مستقلی در حوزه هنری نداشته است. شاید کمتر فردی تصور می کرد که جنیفر لوپز موفق شود پس از مدتی به عنوان یک ستاره مستقل تا این حد مطرح شود.

عطر

وی بیش از ۲۰ عطر منتشر کرده است

جنیفر لوپز از سال ۲۰۰۲ تاکنون بیش از ۲۰ عطر منتشر کرده است. پاریس هیلتون و ماریا کری تنها ستارگانی نیستند که عطر‌های متعددی منتشر کرده اند. لوپز نیز این کار را کرده است. از سال ۲۰۲۰، او بیش از ۲۰ نسخه عطر از جمله یک عطر را برای آقایان منتشر کرده است.

عنوان جالب و معنادار نخستین آلبوم جنیفر لوپز

نخستین آلبوم وی با نام “On the ۶” از ریشه‌های وی در شهر نیویورک الهام گرفته شد. لوپز اولین آلبوم خود را در ژوئن سال ۱۹۹۹ منتشر کرد و این عنوان به زادگاهش ادای احترام کرد. لوپز در آغاز کار خود به عنوان خواننده و بازیگر، از سیستم مترو نیویورک برای سفر از جایی به جای دیگر استفاده می‌کرد. به طور خاص، او از ۶ قطار برای رفت و آمد از برانکس به منهتن استفاده می‌کرد، از این رو عنوان آلبوم خود را on the ۶ گذاشت.

 جنیفر لوپز

موسسه خیریه

لوپز و خواهرش سازمان غیرانتفاعی بنیاد خانواده لوپز را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کردند. لوپز در این موسسه از ایجاد تغییرات در سیستم بهداشت و درمان حمایت می‌کند و مایل است از زنان و کودکان نیز حمایت کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=126562

ثبت نظر

-