زکی‌پور: داور، چون پنالتی گرفته بود، دومی را نگرفت

  • کد خبر : 125186
  • 04 مرداد 1399 - 16:38
زکی‌پور: داور، چون پنالتی گرفته بود، دومی را نگرفت

زکی‌پور: داور، چون پنالتی گرفته بود، دومی را نگرفتنیوز/ محمدرضا مدنی؛ میلاد زکی‌پور برای اولین بار در دوره مجیدی همزمان با میلیچ درون ترکیب قرار گرفت. او از بدشانسی آبی‌ها برابر نساجی حسابی گله داشت…

باز هم مساوی! این ۲ امتیاز‌ها کار دست‎تان ندهد؟
فکر می‌کنید ما برای مساوی بازی می‌کردیم؟ ما رفته بودیم تا برنده زمین را ترک کنیم ولی هرچه زدیم به در بسته خورد. اگر نصف موقعیت‌هایمان گل می‌شد بازی را با دو، سه گل برده بودیم.

حقیقی هم روز خوبی را پشت سر گذاشت؟
نه بابا! توپ‌ها درست جایی می‌رفت که او ایستاده بود. اگر ضربات بچه‌ها کمی زاویه‌دارتر بود گل می‌خورد. توپ همش توی سینه اش می‌رفت.

دو بار هم خطا‌های مشکوک به پنالتی روی شما اتفاق افتاد؟
بله! یکی روی دیاباته بود و یک‌بار هم روی خودم.

آخر بازی؟
دقیقه ۹۰ بود که مدافع نساجی مرا بدون توپ زد ولی داور، چون یک‌بار برای ما پنالتی گرفته بود دیگر نخواست پنالتی بگیرد. شیخ را هم بدون توپ انداختند.

حریف را چطور دیدی؟
آن‌ها کاملاً با شناخت از ما بازی می‌کردند. در نیمه اول بسته بازی کردند و درون زمین خودشان ایستادند تا ضدحمله بزنند. ولی با این همه ما گل‌مان را زدیم تا اینکه آن شوت عجیب و غریب را زدند.

انتظار داشتی تیمت از آن فاصله گل بخورد؟
خودشان هم باورشان نمی‌شد از آنجا به ما گل بزنند.

چطور؟
از یکی از بچه‌های تیم‌شان سؤال کردم که میری (زننده گل نساجی) همیشه از این شوت‌ها می‌زند که گفت نه! ما تا به حال ندیده بودیم این شکلی شوت بزند! این هم از شانس بد ما بود!

در کل بازی را چطور دیدی؟
هر چه بود برای ما بد شد. ما نباید امتیاز از دست می‌دادیم. نساجی که برایش فرقی نمی‌کرد ببرد یا ببازد. آن‌ها فقط می‌خواستند بازنده نباشند، اما ما خیلی تلاش کردیم و فکر می‌کنم بچه‌ها از همیشه بیشتر دویدند و زحمت‌شان را کشیدند.

با این وضعیت هنوز امیدی به گرفتن سهمیه دارید؟
همه تلاش می‌کنند و ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم. بالاخره برد و باخت هست و در همین چند بازی سپاهان، شهرخودرو و تراکتور هم چند مساوی و باخت داشتند و این نیست که فقط ما نتیجه نگرفته باشیم. ما هنوز هم امیدمان را داریم و تا دقیقه آخر فصل دست از تلاش برنمی‌داریم.

این هفته باید با پارس جنوبی جم بازی کنید؟
متأسفانه در این وضعیت قرمز و شرایط بد جنوب باز هم برای سومین بار باید راهی آن منطقه شویم. گرمای شدید از یک طرف و کرونا هم از طرف دیگر کار را برای ما سخت می‌کند.

به نظر می‌رسد باید روی جام‌حذفی زوم کنید. این‌طور نیست؟
فعلاً وقت حرف زدن از جام‌حذفی نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکزمان روی این مسابقات است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=125186

ثبت نظر

-