مایلی کهن: کفاشیان؟ خیر ایشان نقاشیان هستند!

  • کد خبر : 124844
  • 04 مرداد 1399 - 12:02
مایلی کهن: کفاشیان؟ خیر ایشان نقاشیان هستند!

به گزارش نیوز، محمدمایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی درخصوص قهرمانی پرسپولیس گفت: طبیعتاً یحیی کاری را بلد است، گل محمدی وقتی جوان بود برای تیم ملی انتخاب شد و از این خیلی خوشحالم که خیلی از شاگردانم سرمربی شده‌اند. خوشحالم که پاشازاده، مجیدی، نکونام، بختیاری زاده و بازیکنانی مانند آن‌ها سرمربیگری می‌کنند. آن‌ها نسلی بودند که فوتبال ما را تغییر دادند. بعد از بیست سال با همین نسل به جام جهانی رفته بودیم هرچند به ما اجازه ندادند تا پایان سرمربی تیم ملی باشیم.

او همچنین در خصوص شرایط این روز های استقلال با فرهاد مجیدی اظهار داشت: رابطه‌من با شاگردان قدیمی خوب است، باید به او اجازه بدهند کارش را بکند، چون ریسک کرده و به استقلال آمده، قطعا باید برای چند سال سرمربی باشد، چرا سرمربی نباشد؟ چرا اینقدر همه نام است استراماچونی را می‌آورند. ببخشید از شما سوال می‌کنم که استراماچونی چند هفته اول کجای جدول بود؟ آخر جدول! در حالیکه تیم را خودش تقریبا بسته بود، ولی فرهاد اینطور نیست. او ریسک کرده که سرمربی استقلال شده و هر کسی این پست را قبول نمی‌کرد و این بچه این ریسک را کرده نباید اینطور در حق او قضاوت کرد.

پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب اسکوچیچ گفت: به نظرم، چون پولمان زیاد است اسکوچیچ را سرمربی کردند. البته اینطور فکر می‌کنم بیشتر این شکل است که او را به تیم ملی آوردند! البته ما همیشه می‌گوییم پول نداریم.

وی همچنین درخصوص بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: ایشان کفاشیان نیست و ابتدا بگویم که نقاشیان هستند. چه منافعی برای ایشان وجود دارد که این همه توهین و تحقیر را به جان می‌خرد تا به فدراسیون برگردد. ما می‌گوییم که چه چیزی برای او دارد که به فدراسیون رفته‌ای کاش که فقط برای او یک چیز داشته باشد. من یک مثال برای شما بزنم وقتی امیرحسین فتحی از استقلال رفت از او انتقاد کردند که چرا مدیرمجموعه انقلاب شد. در صورتیکه اعتقاد ندارم که در باشگاه عملکرد بدی داشت. اگر اینطور اعتقاد دارند به من بگویید که استراماچونی را چه کسی به استقلال آورد؟ پس چرا با این وضعیت او باید فحش بخورد. احتمالا او دست یکسری افراد را کوتاه کرده بود که چنین مسائلی را برای او می‌سازند. این را بپرسم که حتی چه کسی وقتی استراماچونی نتایج بد هم می‌گرفت، اما پشت او بود؟ انگار نه انگار که در استقلال امثال بزرگتری مانند مرحوم پورحیدری بودند که زحمت کشیدند تا استقلال شد این استقلال. وقتی از ایران رفت استراماچونی را همه‌جا او را می‌خواستند. الان ایشان هفت ماه است که بیکار است و در خانه نشسته، اما هر روز یک مصاحبه می‌کند که دوباره به ایران بیاید. او می‌گوید که ایران کشور اولم است و دوست دارم که بخاطر هواداران برگردم. برای مثال همین آقای برانکو. نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته، اما چند بازیکن در زمان ایشان به پرسپولیس رفتند که یک دقیقه هم بازی نکردند و در حال حاضر پرسپولیس باید تاوان آن‌ها را بدهد.

مایلی‌کهن درباره مشکل کار هم گفت: الان آن‌هایی که در استقلال و پرسپولیس هستند کارمند وزارت ورزش هستند. به نظرم هیچکدام از آن‌ها که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند مقصر نیستند بلکه افرادی که آن‌ها را انتخاب می‌کنند مقصر هستند. یک انتخاب یا دو یا سه انتخاب غلط می‌شوداما یک نفر چند اشتباه باید داشته باشد که دیگر متولی وزارت ورزش نباشد؟ حتی هیات مدیره دو باشگاه را هم آن‌ها انتخاب می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=124844

ثبت نظر

-