محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، مهمترین ماموریت سپاه

  • کد خبر : 1245
  • 19 بهمن 1398 - 23:48
محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، مهمترین ماموریت سپاه
به گزارش نیوز،

سردار حزنی در حاشیه افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور مهمترین ماموریت سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین، محرومیت‌زدایی اشتغالزایی، مردمداری و مردم دوستی است.

اخبار سیاسی– وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از بدنه اقشار مختلف مردم ایران و فارغ از یک دانشگاه نظامی منسجم تشکیل شده است، افزود: همه راهبردهای اصلی و اساسی سپاه پاسداران برای مردم است، سپاه همواره در کنار مردم بوده، در طول هشت سال دفاع مقدس و با همکاری مردم پیروز و موفق شده و در شرایط فعلی کشور نیز در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری و همراهی مردم قطعاً با غلبه بر مشکلات به پیروزی خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه ۷۵ تا ۸۰ درصد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه کوچک و عام المنفعه و زود بازده هستند، تاکید کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کوچک در حال تبدیل شدن به پروژه‌های بزرگ هستند و برای رفع مشکلات اقتصادی در هر روستایی پروژه‌های مختلف و متناسب با شرایط ساکنین روستا، اجرا شده‌است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، گفت: هر مسئولی و هر کسی که پشت میزی از جمهوری اسلامی نشسته وظیفه دارد، در جهت رشد و تعالی کشور فعالیت کند و قدم بردارد و از همین قدم های کوچک حمایت و پشتیبانی کند، نه فقر عنایت خداوند است، نه ثروت کرامت خداوند محسوب می شود، خدمت به مردم رحمت الهی است.

وی گفت: در وضعیت کنونی کشور که در جنگ تمام عیار اقتصادی بسر می بریم، باید از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه به مردم برای رونق اقتصاد و تولید و رفع مشکلات اقتصادی در جهت مقابله با تهدیدها و حملات دشمن استفاده شود. 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: در سفر سردار سلامی به شهرستان های استان تهران تصمیمات خوبی برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی گرفته شد. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=1245

ثبت نظر

-