پاشازاده: اصلاً از آمدن به بوشهر پشیمان نیستم

  • کد خبر : 123619
  • 03 مرداد 1399 - 1:57
پاشازاده: اصلاً از آمدن به بوشهر پشیمان نیستم

به گزارش نیوز، مهدی پاشازاده در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی داشتیم با توجه به اینکه از دو بازیکن امیدمان استفاده کرده بودم و متأسفانه زمان نداشتیم و در این ۴ روز تاکتیک‌هایی کار کردیم با این فاصله کم تمرینات از بازیکنانم راضی هستم.

وی گفت: تیمی که در دو هفته پیش ۸ گل خورده امروز پیشرفت خوبی در برابر سایپا داشت ولی صد درصد راضی نیستم چون احتیاج به ۳ امتیاز داشتیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه در یک صحنه که جا ماندیم گل خوردیم افزود: بقیه بازی هم مالکیت توپ در اختیار داشتیم و هم موقعیت‌های خوبی خلق شد.

پاشازاده با بیان اینکه پیشرفت خیلی خوبی تیم شاهین داشت خاطرنشان کرد: متاسفانه زمان بسیار اندک است اگر زمان داشتیم بهتر می‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم ولی با تغییر تاکتیک‌ها بازی خوبی ارائه شد و من از بازیکنان راضی هستم چون در هوای نامساعد گرم و شرجی تمام تلاش خود کردیم.

وی ماندگاری در رقابت‌های لیگ‌برتر را بستگی به رقیب‌ها و عملکرد تیم شاهین دانست و گفت: باید ما از فرصت‌ها استفاده بیشتری کنیم و اگر در بازی آینده توانستیم استفاده کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم مهم این است که پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه این تیم نسبت به دو هفته پیش بهتر عمل کرد افزود: شانس با ما نبود، چند تک به تک گل نشد امید است بازی بعدی بهتر عمل کنیم انشالله سعی و تلاش می‌کنیم که به اهداف مورد نظر دست یابیم.

پاشازاده با اشاره به اینکه از انتخاب بازیکنان پشیمان نیستم تصریح کرد: به خاطر طرفداری از شاهین این مسئولیت قبول کردم این ریسک کسی قبول نمی‌کرد و با تمام قدرت ادامه می‌دهم.

وی با اشاره به وضعیت داوری گفت:در خانه میهمان و بیرون هم میهمان هستیم چیز خاصی نبود فقط دو تا سه صحنه جایی که ۵۰-۵۰ است عرف است بازی قبلی که دیدید آفساید را نشان داده نشد بگویم که ۳۰ تا ۴۰ دقیقه برای ذوب‌آهن وقت گذاشتید انشالله در برنامه‌تان توضیح می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123619

ثبت نظر

-