آخرین آمار جهانی کرونا در ۲ مرداد ۹۹ / ابتلای ۷۲۰۰۰ آمریکایی در یک شبانه روز گذشته +جدول

  • کد خبر : 122976
  • 02 مرداد 1399 - 11:05
آخرین آمار جهانی کرونا در ۲ مرداد ۹۹ / ابتلای ۷۲۰۰۰ آمریکایی در یک شبانه روز گذشته +جدول
به گزارش نیوز،

 بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۳۰ هزار و ۳۱۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار بین الملل- از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۸۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۲ هزار و ۳۰۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۸۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴۶ هزار و ۱۸۳ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۶۵ هزار و ۳۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۷۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۲ هزار و ۸۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴۵ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۸۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۹ هزار و ۸۹۰ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و شیلی نیز به‌ترتیب با ۷۸۹ هزار و ۱۹۰، ۳۹۴ هزار و ۹۴۸، ۳۶۶ هزار و ۵۵۰، ۳۶۲ هزار و ۲۷۴ و ۳۳۶ هزار و ۴۰۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳۱۴ هزار و ۶۳۱ و انگلیس با ۲۹۶ هزار و ۳۷۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌‌ترتیب با یک‌میلیون و ۹۴۲ هزار و ۶۳۷، یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۱۳۸ و ۷۸۴ هزار و ۲۶۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=122976

ثبت نظر

-