۲ مربی استقلالی نساجی در فینال آسیا گل زده‌اند!

  • کد خبر : 121962
  • 01 مرداد 1399 - 12:47
۲ مربی استقلالی نساجی در فینال آسیا گل زده‌اند!

به گزارش نیوز، عجیب است، ولی واقعی؛ کادر فنی نساجی همه استقلالی‌اند از محمود فکری گرفته تا صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی و حنیف عمران‌زاده. عجیب اینکه مدیرعامل نساجی هم استقلالی است، علی امیری که سال‌ها معاون باشگاه استقلال بوده و….

اما از این موارد عجیب‌تر هم داریم. در کادر فنی نساجی دو استقلالی یعنی صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی سابقه گلزنی در فینال جام باشگاه‌های آسیا با پیراهن استقلال را دارند! گلی که صمد سال ۷۰ به لیائونینگ چین زد در نهایت با گل رضا حسن‌زاده منجر به برتری ۲ بر یک استقلال و قهرمانی آسیا شد، اما گلی که سیروس دین‌محمدی سال ۷۸ در فینال آسیا به جوبیلو ایواتای ژاپن زد، ثمری نداشت و آبی‌ها آن بازی را ۲ بر یک باختند و قهرمانی آسیا را از دست دادند.

صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی هر دو از خوب‌های استقلال بودند که زحمات بسیاری برای این تیم کشیدند. صمد حتی دو دوره سرمربی استقلال هم شد، اما حالا در نساجی دستیار محمود فکری است که خودش جزو با سابقه‌ترین استقلالی‌ها محسوب می‌شود و بیشترین بازی را در شهرآورد با پیراهن استقلال انجام داده است. چندی قبل البته صحبت از حضور سیروس دین‌محمدی در کادر فنی تراکتور بود که گویا منتفی شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=121962

ثبت نظر

-