من استقلالی ام اما امروز قرارداد حرفه ای دارم

  • کد خبر : 121064
  • 31 تیر 1399 - 17:54
من استقلالی ام اما امروز قرارداد حرفه ای دارم

به گزارش نیوز، سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط نساجی قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و یکی دو مصدوم فقط داریم که شاید به این مسابقه نرسند، اما در مجموع با توجه به روند هفته‌های اخیر شرایط خوبی داریم و آماده مسابقه با استقلال هستیم.

وی در خصوص این که کادر فنی تیم فوتبال نساجی همگی استقلالی هستند عنوان کرد: درست است ما استقلالی هستیم اما الان به نساجی مازندران تعهد داریم و هدفمان شاد کردن دل هواداران نساجی است.

مربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد: ما زمانی برای تیم استقلال با تمام وجود بازی می‌کردیم و نسبت به این تیم تعصب داشتیم، اما فوتبال الان حرفه‌ای شده و ما قرارداد حرفه‌ای با باشگاه نساجی امضا کرده‌ایم و امیدوار هستیم که روز پنجشنبه از نماینده مازندران دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف و استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کدام پست‌ها می‌بیند، عنوان کرد: من بازی استقلال و نفت آبادان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا کردم و این تیم فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشت. استقلال از نظر نفرات نسبت به هفته‌های گذشته تیم کامل‌تری است و آنهایی که در آبادان بازی کردند تقریبا بهترین نفرات این تیم بودند.

دین‌محمدی خاطرنشان کرد: با همه این شرایطی که اشاره کردم ما هم نساجی هستیم و مطمئنا در زمین حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، کما این که توانستیم در تبریز تراکتور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست بدهیم و در این هفته‌ها نشان داده‌ایم که توان تیمی بالایی داریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص این که قرار بود راهی تراکتور شود اما این موضوع منتفی شد، گفت:‌ جا دارد ابتدا از مسؤولان تراکتور تشکر کنم که به من لطف داشتند. از آقایان ساکت الهامی، سهرابی و ذوالفقاری ممنونم که با من تماس‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برقرار کردند اما با توجه به تعهدی که به نساجی دارم نشد که به تیم شهرم خدمت کنم. تراکتور در قلب من است که ۴ سال برای این تیم بازی کردم و امیدوار هستم آنها در ادامه راه موفق باشند و از مردم تبریز هم تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشته‌اند. امیدوارم در یک موقعیت مناسب بتوانم به این تیم خدمت کنم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=121064

ثبت نظر

-