مجلس به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

  • کد خبر : 120897
  • 31 تیر 1399 - 14:30
مجلس به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

اخبار سیاسی– سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت و گو با نیوز با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند . امروز متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف دولت مردم با مشکلات بسیار زیادی از جمله تورم و گرانی مواجه هستند .

وی با اشاره به بسته اقتصاد مردمی که از سوی دکتر قالیباف عنوان شد گفت: تدوین بسته اقتصاد مردمی در مجلس یازدهم نشان می دهد این مجلس فارغ از هیاهوهای سیاسی و مشکلاتی که در مجلس های قبلی وجود داشت به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی است.

سید نظام موسوی تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و فرهنگی کشور از اولیت های مجلس یازدهم می باشد. متاسفانه به دلیل کم کاری دستگاههای اجرایی و وضعیت کرونا در کشور می بینیم که طبقات محروم آسیب جدی دیده اند و این موضوع را به جد پیگیر هستیم تا مشکلات بر طرف شود.

این نماینده خانه ملت با تاکید بر نظارت مجلس به عنوان یکی از وظایف اصلی نمایندگان خاطرنشان کرد: هرجایی کم کاری از سوی دولت ببینیم از ابزارهای نظارتی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه در بخش های اجرایی و دولتی شاهد ریخت و پاش های مختلفی هستیم که دولت باید صرفه جویی را در دستورکار خود قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم همچنین با تاکید بر شفافیت گفت: شفافیت رکن اصلی هر حرکتی می باشد، بدون شفافیت نمی توان با فساد مقابله کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم دنبال شفاف سازی مجلس هستند، زیرا اگر مجلس شفاف نباشد تبدیل به محل لابی و فساد خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: انشالله به زودی شاهد شفافیت در مجلس نیز خواهیم بود و آرای نمایندگان شفاف خواهد شد. مجلس باید شفافیت را از خود شروع کرده تا بتواند پیگیر شفافیت دستگاههای دیگر نیز باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=120897

ثبت نظر

-