دو دروازه‌بان جنجالی استقلال آشتی کردند

  • کد خبر : 118688
  • 29 تیر 1399 - 20:24
دو دروازه‌بان جنجالی استقلال آشتی کردند

به گزارش نیوز، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم، دو تیم پارس جنوبی جم و شهر خودرو خراسان در جم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت برد از آن جمی‌ها شد و شاگردان پورموسوی توانستند با ثبت کامبک، یک پیروزی درخشان را برابر یکی از تیم‌های مدعی لیگ رقم بزنند و امید به بقا در لیگ نوزدهم را برای خود دوچندان کند؛ بردی که باعث شد مهدی رحمتی از ثبت دوازدهمین کلین شیت خود باز بماند هر چند که نمایش خوبی داشت.

در عین جال محسن فروزان که پیش از تعطیلات به اردوی پارس جنوبی جم پیوسته هنوز فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرده است و مسعود پورمحمد فعلا سنگربان جمی‌هاست؛ اما در حاشیه دیدار جمعه شب، برخورد گرمی میان دو دروازه‌بان سابق استقلال شکل گرفت. مهدی رحمتی و محسن فروزان که زمانی با هم اختلاف شدیدی داشتند و حتی در دوئل استقلال و سیاه جامگان فروزان از دست دادن به مهدی رحمتی امتناع کرد تا اختلاف این دو علنی شود.

اما انگار آن کینه و اختلافات این روزها به رفاقت بدل شده و این دو سنگربان، رفاقت گرم و صمیمی با یکدیگر دارند؛ محسن فروزان با انتشار عکس خود در کنار رحمتی که جمعه شب در جمع شکار شد اوج صمیمیت‌اش با مهدی رحمتی را نشان داد و نوشت “من و داداشم” و گلر شهر خودرو هم پاسخ ابراز احساسات فروزان محبت‌آمیز داد تا نشان دهد هیچ از اختلافات قدیمی دیگر در میان این دو چهره نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118688

ثبت نظر

-