زرینچه: کار مجیدی بعد از استراماچونی سخت است

  • کد خبر : 118181
  • 29 تیر 1399 - 11:49
زرینچه: کار مجیدی بعد از استراماچونی سخت است

به گزارش نیوز، جواد زرینچه سرپرست ابتدای فصل استقلال معتقد است که باید همچنان از فرهاد مجیدی حمایت شود، زیرا وقتی او موفق شود استقلال هم نتایج بهتری کسب می‌کند. با زرینچه در خصوص برد این تیم مقابل نفت آبادان به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل نفت آبادان به برتری رسید. در این باره صحبت کنید؟
جدا از نتایج بازی که به سود استقلال بود، تیم کم کم نفراتش در حال تکمیل شدن است. وقتی تیم کامل باشد مربی می‌تواند تیمش را بهتر روانه میدان کند.

طی هفته‌های اخیر هجمه‌های زیادی علیه فرهاد مجیدی به وجود آمده بود؟
به هر حال استقلال یک تیم بزرگ است و یک تیم درجه دو به حساب نمی‌آید. باید هواداران استقلال توجه کنند که فرهاد سرمربی این تیم است و با حاشیه درست کردن فرهاد مجیدی لطمه نمی‌خورد بلکه این استقلال است که ضربه می‌خورد. آن‌ها باید از مجیدی حمایت کنند. بالاخره او بعد از آندره استراماچونی به استقلال آمده و کارش کمی سخت است. درواقع او ریسک کرد که به استقلال آمد.

به نظرتان استقلال سهمیه می‌گیرد؟
کار سخت است، چون تیم‌های دیگر هم در حال تلاش کردن هستند. انشاالله این اتفاق بیفتد، چون برای تیمی که دو عنوان قهرمانی در آسیا دارد خوب نیست که در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد.

با شیوع بیماری کرونا به نظرتان نباید مسابقات را تعطیل می‌کردند؟
به هر حال وقتی قرار است لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار شود، لیگ هم باید صورت بگیرد. بازیکنان و مربیان خیلی باید هوشیار عمل کنند تا به این بیماری دچار نشوند.

ظاهرا قرار بود به محل تمرین استقلال بروید؟
قرار بود هفته قبل، قبل از بازی مقابل تراکتور این کار را انجام بدهم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا از دور نظاره‌گر هستم. شاید هم هفته آینده چنین کاری را انجام دادم.

این روز‌ها چرا مشغول مربیگری نمی‌شوید؟
نمی‌دانم چه بگویم و چرا به ما توجهی نمی‌شود. امیدوارم ما را هم ببینند شاید مربیان مدیربرنامه دارند و ما نداریم و این است که به ما تیم نمی‌دهند. به هر حال مثل بقیه مربیان نیستیم که تیم را بیندازیم و بازهم هدایت یک تیم دیگر را به ما بدهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118181

ثبت نظر

-