اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

  • کد خبر : 118006
  • 29 تیر 1399 - 8:59
اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

قرعه کشی محصولات سایپا با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا انجام شد. این ۳ محصول عبارتند از : شاهین، کوییک s و ساینا s .

به گزارش نیوز:

مجید باقری قائم مقام  این گروه خودروسازی در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش اظهار کرد: با وجود شرایطی همچون شیوع کرونا و تحریم ها، نسبت به سال گذشته روند تحویل خودرو به مشتریان ۴۰ درصد افزایش یافته است.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا:

کلیک کنید

 

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای خودرو شاهین ۸۰ میلیون تومان، برای خودرو کوییک.اس ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه ۹۹، کوییک- اس، بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساینا- اس زمستان ۹۹ پیش بینی شده است.

 

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

 

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

در این مراسم باقری قائم مقام فروش شرکت خودروسازی سایپا گفت: ٢۴٣ هزار و ١۶۶ نفر در طرح پیش فروش یک ساله واجد شرایط خرید شده اند.

 

او ادامه داد: خودروی شاهین برای اولین بار و به تعداد ۱۰ هزار دستگاه در این مرحله در سبد پیش فروش سایپا قرار گرفته است.

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش خودروهای سایپا 99

 

قائم مقام فروش سایپا تصریح کرد: سایپا با تلاش برای از رده خارج کردن پراید به سمت عرضه محصولات جدید حرکت کرد و خوشبختانه استقبال مشتریان نیز از این محصولات مناسب بوده است. به محض تکمیل خودروهای ناقص آنها را به مشتریان تحویل خواهیم داد.

 

باقری ادامه داد: تکمیل وجه خودروهای پیش فروش شده امروز از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و تا ٧٢ ساعت فرصت دارند نیمی از وجه خودرو را تکمیل کنند و بعد از ارسال دعوت نامه شروط طرح فروش جاری می شود و تا یک سال اسناد در رهن خواهد ماند.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و تمامی محدودیت‌های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

برای این طرح فروش ۱۴ هزار خودرو شامل ۳ هزار دستگاه شاهین، ۵ هزار دستگاه کوییک.اس و ۶ هزار دستگاه ساینا. اس در نظر گرفته شده بود.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118006

ثبت نظر

-