عقرب‌ در قلعه‌ گنج سوگل ۶ ساله را کشت + عکس

  • کد خبر : 115832
  • 27 تیر 1399 - 6:38
عقرب‌ در قلعه‌ گنج سوگل ۶ ساله را کشت + عکس

به گزارش نیوز، مهدی شهسواری فرماندار قلعه‌گنج شامگاه پنجشنبه در این رابطه گفت: دختر بچه‌ای به نام سوگل، ساعت یک بامداد امروز در بیمارستان قلعه‌گنج پذیرش و مراحل درمان وی توسط پزشک متخصص کودکان انجام می‌شود.

به اصرار خانواده دختر را از بیمارستان مرخص کردیم

وی افزود: حال عمومی این دختربچه تا ساعت یازده ظهر تحت نظر کادر درمانی رو به بهبودی بود اما با اصرار زیاد خانواده بیمار که قصد عزیمت به هرمزگان داشتند دختربچه از بیمارستان ترخیص می‌شود.

متاسفانه سوگل فوت کرد

شهسواری تصریح کرد: حدود ساعت سه بعد ازظهر مجددا با حال وخیم به بیمارستان مراجعه می‌کنند اما تلاش پزشکان برای نجات دختربچه نتیجه بخش نبوده و سوگل، فوت می‌کند.

فرماندار قلعه گنج اضافه کرد: با توجه به پراکندگی و وسعت منطقه نیاز داریم که درمانگاه‌های دهستان مارز و بخش چاه‌دادخدا و رمشک شبانه‌روزی شوند و در این خصوص به مساعدت و همکاری مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیاز داریم.

به گفته شهسواری، اختصاص پزشکان بیشتر به مراکز درمانی، مطالبه اساسی مردم و اهالی بخش چاه‌دادخدا و دهستان مارز است و مکاتبات اولیه از طرف فرمانداری و مرکز بهداشت قلعه‌گنج انجام شده است.

مسافرتی دردناک

سوگل، دختربچه ۶ ساله و خانواده‌اش اهل روستای دلدر دهستان مارز اما مقیم بندرعباس بودند و یک هفته پیش به علت فوت یکی از بستگانشان به دهستان مارز آمده بودند.

دهستان مارز در فاصله ۱۰۰ کیلومتری قلعه‌گنج واقع شده است.

شهرستان قلعه‌گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=115832

ثبت نظر

-