باران هم در لاریجان آدم کشت

  • کد خبر : 115320
  • 26 تیر 1399 - 15:02
باران هم در لاریجان آدم کشت

باران در لاریجان یک کشته بر جای گذاشت و یک شهروند دیگر مفقود شده است.

فرماندار ویژه آمل گفت: براثر باران سیل آسا و جاری شدن سیلاب در بخش کوهستانی لاریجان یک شهروند فوت کرد و یک نفر دیگر مفقود شد.

به گزارش نیوز، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل با اشاره به باران سیل آسا در شهرستان گفت:: سرنشینان یک دستگاه خودرو عبوری در مسیر جاده کوهستانی منطقه نمارستاق به هنگام وقوع سیل، دچار سانحه شدند که یکی از سرنشینان آن متأسفانه جان باخت.

باران جان یک نفر را در لاریجان گرفت

او افزود:جنازه این فرد توسط عوامل هلال احمر در مسیر پایین دست وقوع سیلاب پیدا و درحال انتقال به سردخانه سازمان آرامستان شهرداری آمل هست.

فرماندار آمل اضافه کرد: متأسفانه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ نیز بر اثر این سیل دچار سانحه شد که تلاش‌های برای پیدا کردن سرنشین یا سرنشینان آن همچنان ادامه دارد.

او وقوع بارش باران سیل آسا با این حجم از شدت آن را در منطقه نمارستان بی سابقه دانست و اضافه کرد: که به چندین سردهنه زراعی و باغی این منطقه نیز خسارت جدی وارد شد.

فرماندار آمل اضافه کرد: آب شرب اهالی منطقه وصل هست و همچنین عوامل راهداری با تجهیزات خودرویی برای عادی کردن شرایط در منطقه حضور دارند.

رسولی همچنین به ادامه تلاش‌های عوامل راهداری برای بازگشایی جاده ارتباطی روستا‌های واقع در مسیر کوهستانی ” نشل به اندوار” در منطقه بالادست بخش امامزاده عبدالله اشاره کرد و گفت: براثر بارش شدید باران راه ارتباطی روستا‌های این منطقه به مرکز شهرقطع شده، اما تلاش‌های عوامل راهداری برای بازگشایی وپاکسازی مسیر جاده اصلی از سنگ‌های کوهی ادامه دارد.

او ابراز امیدواری کرد که حداقل تا پیش از ظهر روز پنجشنبه جاده ارتباطی این منطقه بازگشایی شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=115320

ثبت نظر

-