صیادمنش: صبوری را در استقلال یاد گرفته بودم

  • کد خبر : 113423
  • 24 تیر 1399 - 19:04
صیادمنش: صبوری را در استقلال یاد گرفته بودم

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ اللهیار صیادمنش سرانجام پس از ماه‌ها انتظار از دقیقه ۸۸ در دیدار یک‌شنبه شب فنرباغچه مقابل سیواس‌اسپور در ترکیب تیمش به میدان رفت و برای اولین بار دقایقی در سوپرلیگ ترکیه بازی کرد. او در همین باره با روزنامه نیوز حرف زد و از حس و حالش در پایان اولین حضورش در این لیگ گفت.

بالاخره برای فنر به میدان رفتی؟
بله! ماه‌ها بود که منتظر این فرصت بودم و خوشحالم که سرانجام کادر فنی این موقعیت را برایم ایجاد کرد تا برای تیم فنرباغچه بازی کنم.

کمی دیر نبود؟
به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و کاری که من می‌توانستم بکنم صبر بود که البته به آن عادت داشتم.

به هوای استقلال؟
بله! من در استقلال هم مدتی بازی نمی‌کردم تا اینکه در لیگ هجدهم شفر به من میدان داد و توانستم بازی کنم.

مدت زمان حضورت در میدان کم نبود؟
به هر حال این نظر کادر فنی بود ولی حتم دارم اگر ۱۰ دقیقه زودتر به میدان می‌رفتم می‌توانستم کاری کنم که بازی حداقل مساوی شود.

صیادمنش: صبوری را در استقلال یاد گرفته بودم

در همان فرصت کم دو موقعیت هم داشتی؟
بله! روی دو ضربه ارسالی از راست توانستم دو ضربه سر بزنم و دروازه حریف را تهدید کنم. خیلی عطش داشتم که گل بزنم. چند ماه بود در این سطح فوتبال بازی نکرده بودم و حس عجیبی داشتم و پر بودم از انرژی. متأسفانه هر دو توپم از نزدیکی تیر دروازه به بیرون رفت! خیلی بدشانس بودم! بچه‌های تیم هم می‌گفتند.

یک بار هم در محوطه جریمه خودتان گلی را نجات دادی؟
بله! دو بار دفع توپ هم داشتم. یکی از آن‌ها را اگر نمی‌زدم توپ گل می‌شد و نتیجه را ۳ بر یک واگذار می‌کردیم. لطف خدا بود که در آن لحظه آنجا بودم. ولی چه فایده؟ آخر سر باختیم.

روزنامه‌ها و سایت‌ها چه گفتند؟ ظاهراً همه تعریفت را کرده بودند؟
البته هنوز هم برخی رسانه‌ها هستند که اعتقادی به من ندارند ولی پس از بازی بیشتر رسانه‌ها و تحلیلگران تلویزیونی از فوتبال من تمجید کردند و می‌پرسیدند چرا تا امروز بازی نمی‌کردم (خنده)! این رسانه‌ها قبل از بازی هم مرا به کادر فنی تیم‌مان توصیه می‌کردند که باعث خوشحالی‌ام بود ولی باز هم می‌گویم که مربیگری سلیقه‌ای است و این من هستم که باید تلاش کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

با این وضعیت فکر می‌کنی در دیدار با بشیکتاش (دیدار بعدی فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه) به میدان بروی؟
امیدوارم این اتفاق بیفتد. همه تلاشم را می‌کنم. این به نظر کادر فنی بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=113423

ثبت نظر

-