بازارچه نجف آباد آتش گرفت + عکس

  • کد خبر : 112973
  • 24 تیر 1399 - 10:19
بازارچه نجف آباد آتش گرفت + عکس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، علت آتش سوزی ظهر دوشنبه بازارچه مطهری این شهر را اتصالی برق در مغازه کفش فروشی و سرایت آن به دو مغازه لباس فروشی مجاور آن اعلام کرد.

آتش سوز یبازارچه نجف آباد

به گزارش نیوز ، آتشپادسوم اصغر مهدی پور از خسارت جدی به مغازه کفش فروشی و آسیب دیدگی ۳۰ تا ۴۰ درصد به دو لباس فروشی مجاورش خبر داد و ادامه داد: ازدحام جمعیت، یکی از مهم ترین عوامل اخلال در کار آتش نشان ها است. طی حادثه دیروز آتش نشانان ۳ کپسول گاز ۱۱ کیلویی گداخته شده بر اثر حرارت را از محل خارج کردند که هر لحظه امکان انفجار آن ها و آسیب دیدن شهروندان تجمع کرده در محل حادثه وجود داشت.

سوختن بازارچه نجف آباد

مهار آتش سوزی بازارچه نجف آباد

مهدی پور از آغاز مهار آتش سوزی از حوالی ساعت یک و چهل دقیقه عصر دوشنبه بیست و سوم تیر سخن گفت و اظهار داشت: ۹ خودروی اطفائیه و بیست آتش نشانی، طی کمتر از دو دقیقه بعد از اعلام حادثه، خود را به محل رساندند و پس از مهار آتش، با حضور نیروهای خدمات شهری کار پاکسازی، جمع آوری ضایعات، نظافت و شست و شوی محل انجام گرفت به طوری که یک ساعت بعد از حادثه، شرایط بازار به حالت عادی خود بازگشت.

آتش سوزی نجف آباد

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری نجف آباد ضمن تشکر از حضور به موقع نیروهای اورژانس، اداره برق، اداره گاز و نیروی انتظامی در محل حادثه خاطر نشان کرد: صنوف فعال در بازار بایستی تذکرات ایمنی همچون تعویض سیم کشی های قدیمی، تجهیز به کپسول های آتش نشانی، نصب آژیر هشدار و داشتن سازه مطمئن برای محل کسب را جدی گرفته و با مجمع امور صنفی و بازرسین اداره کار همکاری بیشتری داشته باشند.

آتش سوزی

آتش سوزی نجف آباد فوتی نداشت

وی در پایان اعلام کرد: این حادثه خوشبختانه هیچ مجروح یا فوتی نداشت.

برخی تصاویر منتشر شده از عملیات نیروهای آتش نشانی نشان می دهد، بخشی از عملیات اطفاء حریق، از مسیر زمین ساخته نشده پشت این مغازه ها انجام گرفته است.

آتش گرفتن بازارچه نجف اباد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=112973

ثبت نظر

-