به گزارش نیوز، سرهنگ «روح الدین یوسفوند» روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این سارقان در بازجویی ها به سرقت هشت فقره سرقت خودرو و مغازه در زرندیه و استانهای همجوار اعتراف کردند.
وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در یک ماه گذشته، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
به گفته او، در مراحل تحقیقات پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن سه سارق سابقه دار در این سرقت ها که ساکن یکی از استانهای همجوار بودند، به دست آمد.
این مقام انتظامی اظهار کرد: در نهایت پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی پلیس، مخفیگاه سارقان شناسایی شد و ماموران انتظامی شهرستان پس از کسب نیابت دستگاه قضائی، در عملیاتی موفق به دستگیری هر سه نفر اعضای این باند سرقت شدند.
سرهنگ یوسفوند گفت: دستگیر شدگان در تحقیقات فنی صورت گرفته به انجام پنج فقره سرقت خودرو، یک مورد سرقت مغازه در شهرستان زرندیه و ۲ فقره سرقت خودرو از استانهای همجوار اعتراف کردند.
دیگر خبر حوزه انتظامی ساوه به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان مربوط به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق است.
سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در تحقیقاتی از نگهداری یک موتور سیکلت سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی در این شهرستان با خبر شدند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در بازرسی از منزلی مسکونی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.




آیا این خبر مفید بود؟