بنگر: با قلعه‌نویی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم

  • کد خبر : 112582
  • 23 تیر 1399 - 23:52
بنگر: با قلعه‌نویی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم

بنگر: با قلعه‌نویی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم

به گزارش نیوز، پارس جنوبی در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه نقش جهان، سپاهان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند، تا یک امتیاز ارزشمند را در اصفهان کسب کند.

محسن بنگر که به تازگی وارد عرصه مربی‌گری گردیده و دستیار هومن افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی شده است در رابطه با این بازی گفت: بازی با سپاهان همیشه در اصفهان سخت است. ما با تمام توان خود به میدان رفتیم تا بتوانیم در این بازی امتیاز کسب کنیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است آن‌ها موقعیت‌های فراوانی روی دروازه ما داشتند حتی یک پنالتی نیز از دست دادند. اما ما توانستیم از یکی از معدود فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و دروازه این تیم را باز کنیم و یک امتیاز حساس و ارزشمند را کسب نمایم.

وی در خصوص آشتی کنان خود با امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار با سپاهان گفت: نه من قبلا با امیر قلعه نویی برخورد داشتم. بازی نفت و تراکتور قبل بازی خدمت ایشان رفتم. هیچ وقت با ایشان قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم. ایشان بزرگتر و پیشکسوت من بوده من افتخار شاگردی ایشان را داشتم. همیشه به ایشان احترام می‌گذارم و جلوی پایشان بلند می‌شوم.

وی در خصوص صحبت‌های هومن افاضلی و گلایه او در مورد اینکه چرا عکس محسن بنگر به عنوان یکی از بزرگان این باشگاه در ورزشگاه وجود ندارد تایید کرد: آقای افاضلی همیشه به من لطف داشتند. بعضی از مسائل معرفتی است ما برای سپاهان کاری نکرده ایم، ما تنها برای سپاهان یک نیم فصل بازی کردیم نه ۸ سال. من عکس کسانی را دیدم که تنها یک فصل برای سپاهان بازی کردند، اما عکس آن‌ها بود. ولی عکس بازیکنان بزرگی، چون مسعود خادمی، ادموند بزیک و آرمناک پطروسیان را ندیدم. این بازیکنان باید نیم فصل در سپاهان می‌ماندند تا به آن‌ها احترام گذاشته شود.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص حواشی بازی با استقلال اظهار داشت: من خود فوتبالیست بودم و بازی کردم و برای من هم سلامتی بازیکنان مهمتر از هر چیز دیگری است. اظهار نظر در این خصوص در حیطه وظایف من نیست. مدیران تیم باید در این خصوص اظهار نظر کنند. من فقط می‌توانم بگویم ما از هر نظر آماده بازی با استقلال بودیم و حتی به همراه تیم داوری وارد زمین شدیم، اما چون تیم استقلال حضور نداشت بازی برگزار نشد. این کمیته انضباطی و سازمان لیگ هستند که در خصوص این بازی باید نتیجه گیری کنند و رای بدهند که حق کسی ضایع نشود. یا حق با استقلالی‌ها بوده یا ما، اگر حق با ما بود بازی باید ۳ بر صفر به سود ما شود.

بنگر در رابطه بازی با شهر خودرو نیز اظهار داشت: یک بازی سخت و بسیار حیاتی را در پیش داریم. شهر خودرو بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و تیمی است که بازی تماشایی از خود ارائه می‌دهد. به هر حال این بازی در جم برگزار می‌شود. خداراشکر جز میلاد باقری مصدومان ما کم کم آماده بازی هستند. ان‌شاالله در این بازی بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم هرچند که این بازی به مراتب نسبت به بازی‌های دیگر ما سخت‌تر است. این هفته برای ما هفته‌ای حیاتی است چرا که سایپا و پیکان، گل گهر و شاهین بوشهر رقیبان ما در انتهای جدول با یکدیگر بازی دارند و این بهترین فرصت است تا بکسب امتیاز لازم شانس خود را برای بقا بالا نگه داریم.

وی در انتها در خصوص آینده خود در عرصه مربی گری بیان کرد:خداراشکر شرایط خوبی دارم. پیش آدمی کار میکنم که علم این شغل را دارد. فعلا تا یک فصل دیگر اینجا خواهم ماند تا چیز‌های بزرگی را یاد بگیرم تا روزی که بتوانم روی پای خودم بایستم و کار کنم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=112582

ثبت نظر

-