روسونری به سبکی که نمی‌شناختیم!

  • کد خبر : 108086
  • 19 تیر 1399 - 13:22
روسونری به سبکی که نمی‌شناختیم!

به گزارش نیوز، یک بازی تماشایی با ۶ گل زده و از جنس کام‌بکی که میلانی‌ها رقم زدند تا در خانه، یوونتوس صدرنشین را مغلوب کنند. درست یک روز بعد از اعلام خبر حضور رالف رانگنیک به‌عنوان سرمربی فصل آینده میلان، استفانو پیولی سرمربی کنونی تیم یک برد ارزشمند را به هواداران هدیه کرد و خوشحالی‌ای را به آنها داد که مدت‌ها بود طعم آن را نچشیده بودند.

نبرد افتخارات
جدال میان میلان و یووه نبرد دو تیم پرافتخار سری A بود. تیم‌هایی که در ایتالیا بیشترین جام‌ها را تصاحب کردند و بیش از ۹۰ جام مهم به‌نام آنها ثبت شده است. در سال‌هایی که یوونتوس در فوتبال ایتالیا آقایی می‌کند میلان رو به افول رفته و از قدرت اول لیگ فاصله گرفته است. شاید بد نباشد بدانید میلان از فصل ۲۰۱۳ تاکنون هرگز به جمع چهار تیم برتر لیگ نرسیده و البته هنوز هم نرسیده است. همه اینها دلیل کافی برای با ارزش نشان دادن برد یوونتوس است.

پایان ناکامی ۴ ساله
میلان در این سال‌ها نه فقط در لیگ بلکه در نبردهای رودررو نیز مغلوب بانوی پیر بود. آنها از سال ۲۰۱۶ تاکنون هرگز موفق به شکست یوونتوس نشده بودند. حسرتی که چهار سال بر دل هواداران روسونری مانده بود. بالاخره این حسرت با کام‌بک میلانی‌ها در سن‌سیرو بدون تماشاگر به پایان رسید و در حالی که ۲- صفر از حریف خود عقب افتاده بودند، چهار گل زدند و ناکامی جلوی یووه پایان یافت.

اسکورت نهمین قهرمانی پرید
یوونتوس بعد از دوران کرونا شرایط ایده‌آل قبل را نداشته است. از دست رفتن جام‌حذفی از یک‌طرف و از دست دادن فرصت قهرمانی با توجه به ناکامی لاتزیو، اوضاع را برای مائوریتسیو ساری بدتر کرده است. یووه این فرصت را داشت تا از نتیجه‌های ضعیف لاتزیو برای رساندن اختلاف امتیاز به عدد ۱۰ استفاده کند اما در فاصله هفت هفته مانده به رقابت‌ها هنوز استرس قهرمانی در ساق‌های بازیکنان یوونتوس باید دیده شود.

سهمیه اروپایی هدف پیولی
پیولی انگار هر کاری انجام بدهد فصل آینده سرمربی میلان نخواهد بود. بنابراین بهترین اقدام گرفتن بهترین نتیجه همراه با سهمیه اروپایی است. میلان پنجم جدولی باید در ادامه با رم و ناپولی که بالاتر از آنها در جدول هستند بازی کند. دو بازی سرنوشت‌سازی که تکلیف سهمیه اروپایی را برای میلان مشخص می‌کند. اگر پیولی چنین جایگاهی را کسب کند آن‌وقت می‌تواند برای انتخاب تیم بعدی‌‌اش هم دستمزد را بالا ببرد و هم اینکه انتخاب‌های بهتری داشته باشد.

ربیچ ستاره کام‌بک
در حضور زلاتان و رونالدو ستاره زمین شدن کار دشواری است اما آنته ربیچ این کار سخت را ممکن کرد. او که تا پیش از این بازی ۸ گل زده بود آمار گل‌هایش در ۱۲ بازی برای میلان را به عدد ۱۰ رساند و با گل‌هایش به بازیکن محبوب هواداران میلان نیز تبدیل شد. جالب اینجاست او ۴ گل را بعد از دوران قرنطینه به ثمر رسانده که نشان می‌دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. به جز این مهاجم سابق فرانکفورت یک پنالتی گرفت و به رافائل لیائو هم پاس گل داد.

گلزنی کریس
اگرچه یوونتوس باخت اما کریس رونالدو همچنان برای تیمش گلزنی می‌کند و رکوردهایش را بهبود می‌بخشد. رونالدو برای دهمین بار در یک فصل بیش از ۲۵ گل در لیگ به ثمر رسانده است. کاری که ۱۰ سال در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و حالا ایتالیا انجام داده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=108086

ثبت نظر

-