ادعای جالب هوملس: به هولاند گل زدن یاد می‌دهم!

  • کد خبر : 1078
  • 19 بهمن 1398 - 18:18
ادعای جالب هوملس: به هولاند گل زدن یاد می‌دهم!

به گزارش نیوز، متس هوملس مدافع میانی تیم دورتموند از اضافه شدن یک مهاجم خطرناک مانند ارلینگ هولاند به زردپوشان وستفالن خوشحال است اما می‌گوید که این بازیکن ۱۹ ساله هنوز مانده تا به سطح هم‌تیمی سابق او روبرت لواندوفسکی برسد.

هولاند که در پنجره نقل انتقالات ماه ژانویه به دورتموند پیوست تا الان در سه بازی‌اش برای این تیم ۷ گل به ثمر رسانده که سه تای آن در همان بازی اولش پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود. هوملس که در ۳۳۴ بازی‌اش برای دورتموند طی دو دوره ۲۵ گل به ثمر رسانده است، درباره هولاند به سایت «ولت» آلمان گفت: هولاند دارد کارش را خوب انجام می‌دهد، البته من هم دارم به او نکاتی را درباره اینکه چطور باید گلزنی کند، ارائه می‌کنم. هوملس در ۵۷ دقیقه بیشتر از یک فصل من گل زده است.

هولاند با گل‌هایی که در سه بازی اولش برای دورتموند به ثمر رساند به اولین بازیکن در تاریخ بوندس‌لیگا تبدیل شده که در سه بازی نخست خود در این لیگ این تعداد گل را زده است. هوملس که در دورتموند و بایرن مونیخ کنار مهاجمی مانند لواندوفسکی بازی کرده، درباره مقایسه میان هم‌تیمی لهستانی سابقش – کسی که در در ۴ سال حضورش در دورتموند ۱۰۳ گل زد – و هولاند گفت: من امیدوارم هولاند تا زمانی که من در دورتموند هستم، اینجا بماند. حداقل آرزو می‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد. من سال‌ها کنار لواندوفسکی بازی کردم، پس وقتی که یک مهاجم خوب را ببینم می‌توانم تشخیص دهم. هولاند مهاجم خوبی است اما هنوز در حد لواندوفسکی نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=1078

ثبت نظر

-