طالقانی: کرونا را جدی بگیرید، لطفاً

  • کد خبر : 107516
  • 19 تیر 1399 - 0:34
طالقانی: کرونا را جدی بگیرید، لطفاً

نیوز/ مهدی شیروانی؛ محمدرضا طالقانی رییس ‌اسبق فدراسیون ‌کشتی و عضو هیات‌رییسه فعلی فدراسیون‌کشتی از مردم التماس‌دعا دارد. مرد زحمتکش و بی‌ادعای کشتی‌ایران، چندروزی به‌دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دربیمارستان بستری شده و تحت‌نظر قرار داشت. برای اطلاع از وضعیت بیماری این عاشق واقعی و دلسوز کشتی گپ و گفت کوتاهی با او داشتیم تا هم جویای حالش باشیم و هم برای رفعِ‌نگرانی هموطنان قدرشناس کشتی، خبررسانی کنیم. مرد بی‌ادعای‌کشتی به‌رغم این‌که حال ناخوشی داشت و مرتب سرفه می‌کرد، اما مثل همیشه، با محبت به نیوز گفت:
* همیشه کوچک مردم هستم. امیدوارم با به‌دست آوردن بهبودی دوباره بتوانم خدمت به هموطنانم، را ادامه دهم.
* مردم عزیز به بنده لطف دارند، از وقتی متوجه شدند بیمارم، محبت‎شان را مضاعف کرده‌اند. متاسفم که باعث نگرانی هموطنان شدم، امیدوارم بتوانم این محبت‌ها را جبران کنم.
* چندروز پیش، ناخوش بودم با مراجعه به پزشکان، اعلام شد مبتلا به کرونا شده‌ام. به‌رغم این‌که خودم و خانواده مسائل پزشکی، رعایت فاصله‌اجتماعی و سایر مواردی که مسئولان بهداشتی اصرار دارند، را مراعات می‌کنیم، متاسفانه بعضی هموطنان موضوع را جدی نمی‌گیرند و باعث مبتلا شدن دیگران می‌شوند. بنده هم به‌خاطر بی‌توجهی دیگران، مجبورم عوارض آن‌را تحمل کنم.
* بعداز بستری شدن دربیمارستان و انجام امورلازم درمانی، پزشکان امر کردند برای رسیدن به سلامتی‌کامل و بهبودی، در قرنطینه خانگی، درمان و مداوا را ادامه دهم.
* از هموطنان درخواست می‌کنم کرونا را جدی بگیرید لطفا. بارعایت مسائل ساده مثل ماسک‌زدن، شستشو و ضدعفونی کردن دست‌ها می‌توان از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری کرد. عزیزانی که با بی‌توجهی به مسائل‌بهداشتی، خانواده خود و دیگران را مبتلا می‌کنند، بعداً ناراحت می‌شوند که متاسفانه دیر است و هیچ فایده‌ای برای عزیزان‌شان ندارد.
* از هموطنان التماس‌دعا دارم تا با دعای‌شان، بیماران کرونایی هرچه زودتر با بهبودی کامل به‌جمع خانواده و دوستان بازگردند. من‌هم امیدوارم باتوکل به‌خدای مهربان، دعای هموطنان و غلبه بر کرونا بتوانم هرچه زودتر درخدمت مردم، جامعه ورزش و کشتی باشم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=107516

ثبت نظر

-