با پیروزی بر تراکتور ۶ امتیاز می‌گیریم

  • کد خبر : 103778
  • 15 تیر 1399 - 11:08
با پیروزی بر تراکتور ۶ امتیاز می‌گیریم

به گزارش نیوز، بدون تعارف دیدار تراکتور و صنعت نفت آبادان برای هر دو تیم حساس و نفسگیر است. پیروزی در این میدان می‌تواند تیم را برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کند. میلاد جهانی، هافبک گلساز زردپوشان آبادانی، اعتقاد دارد این دیدار ۶ امتیازی است و توانایی شکست تراکتور در تبریز را داریم. حرف‌های او را با نیوز بخوانید.

بازی مقابل تراکتور برای شما ۶ امتیازی است؟
بله، واقعاً این دیدار ۶ امتیازی و حساس است چرا که دیگر حق باخت نداریم و نمی‌توانیم فاصله خود را با دیگر مدعیان زیاد کنیم. پس با تمام قدرت در این میدان ظاهر می‌شویم تا با انجام یک بازی آبرومند و حساب شده از تبریز با امتیاز به آبادان برگردیم.

ظاهراً روی هر ۳ امتیاز این دیدار حساب کردید؟
بله، تمام تمرکز خود را روی نقاط ضعف و قوت حریف گذاشتیم تا با تلاش دیگر بچه‌ها ۳ امتیاز باارزش را کسب کنیم.

صنعت نفت آبادان توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟
بله، تیم ما پتانسیل بالایی دارد و توانایی کسب جواز حضور در آسیا را دارد. البته کار سختی داریم و باید با دیگر مدعیان مبارزه کنیم، اولی همین تراکتور است که با پیرزوی در تبریز ۶ امتیاز کسب می‌کنیم تا به روند صعودی خود ادامه دهیم.

ولی مشکلات مالی بدجوری تیم شما را اذیت کرده.
قبول دارم. تیم ما مشکلات مالی دارد و دیگر از سوی وزارت نفت حمایت مالی نمی‌شود، ولی مطمئن باشید انگیزه بازیکنان برای کسب نتایج بهتر بالاست و اگر کمی هم حمایت شود، این انگیزه بالاتر هم می‌رود.

در بازی قبلی یک پاس گل دادی تا همراه مهدی قایدی از استقلال در صدر جدول پاسور‌های لیگ قرار بگیری.
خب برای من موفقیت تیمی بسیار مهم است و دوست دارم در مرحله اول صنعت نفت موفق باشد. هر زمان که موقعیتی مناسب باشد، پاس گل می‌دهم تا یکی گلزنی کند. با گلزنی و موفقیت تیم خوشحالی مردم آبادان را احساس می‌کنم و این مسئله برای من بسیار مهم است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=103778

ثبت نظر

-