کنسرت‌های مرگ با ارقام نجومی

  • کد خبر : 103703
  • 15 تیر 1399 - 9:55
کنسرت‌های مرگ با ارقام نجومی

به گزارش ، اولین کنسرت موسیقی پاپ قرار بود که  روز پنجشنبه دوم مردادماه با خوانندگی امید حاجیلی در حالی برگزار می‌شود که افزایش قیمت بلیط حاشیه ساز شد.به گزارش نیوز ، امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ روز پنجشنبه دوم مرداد ماه طی دو نوبت اولین کنسرت روزهای کرونایی تهران را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.

از نکات جالب توجه برگزاری اولین کنسرت دوران کرونایی که به نظر می‌آید پس از اعلام ظرفیت مجاز ۵۰ درصدی برای سالن‌های اجرا درباره آن از سوی شرکت‌های برگزارکننده کنسرت برنامه‌ریزی شده افزایش قیمت بلیت‌ها نسبت به سال قبل است.برای اولین کنسرت قیمت بلیت از ۷۰ هزار تومان برای قسمت‌های با دید نامناسب تماشاگر آغاز می‌شود و تا مبلغ ۲۶۵ هزار تومان نیز ادامه پیدا می‌کند!این ارقام در حالی تعیین شده است که تا پیش از شیوع ویروس کرونا و در چارچوب قیمت گذاری معمول بلیت کنسرت‌ها، شاهد قیمت‌های معقول‌تری بودیم و افزایش اینگونه قیمت‌ها آن هم در آستانه از سرگیری اجراهای زنده، جای تأمل دارد. آیا برگزارکنندگان قصد دارند خسارت ناشی از اجبار به بلیت‌فروشی برای ۵۰ درصد صندلی‌ها را از مبلغ پرداختی ۵۰ درصد دیگر جبران کنند!؟

از سوی دیگر این قیمت‌گزاری با واکنش‌های فراوانی درفضای مجازی مواجه شده. به‌عنوان نمونه‌ای از این واکنش‌ها، در متنی که در کانال عالیجناب منتشر شده، آمده: «قیمت بلیت کنسرت امید حاجیلی ۲۶۵ هزار تومنه. خدا رو شکر ابی و داریوش ایران نیستن کنسرت بذارن وگرنه کی میتونست بلیت ۲۶ میلیونی کنسرت اونا رو بخره.»

بیشتر بخوانید:

عناصر تشکیل دهنده شنای پروانه؛عربده‌کشی مردان، ضجه زنان، استعمار وقایع اجتماعی

همچنین بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی خبر داده: با پیگیری و اصرار ‎امید حاجیلی بلیت فروشی ‎کنسرت این خواننده متوقف شد. او در تلاش است با پیگیری قیمت گذاری بلیت کنسرت‌ها در مجمع تهیه کنندگان کنسرت، پس از قیمت گذاری مناسب تر، اجرای زنده خود را روی صحنه ببرد.بعد از امید حاجیلی، فروش بلیت سه خواننده‌ی پاپ دیگر هم متوقف شد.برگزاری دوباره‌ی کنسرت‌های فضای انحصاری، با افزایش قیمت بلیت مواجه شده بود، که بااعتراض مردم و رسانه‌ها در فضای مجازی روبه‌رو شد.بلیت‌فروشی کنسرت چهار خواننده موسیقی پاپ که از روزهای گذشته با افزایش غیرمنتظره قیمت در سامانه‌های اینترنتی آغاز شده بود، متوقف شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پس از واکنش‌های تندی که درباره میزان قیمت بلیت کنسرت امید حاجیلی و سه خواننده دیگر فرزاد فرزین، محسن ابراهیم‌زاده و مهدی احمدوند در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور صورت گرفت، ابتدا بلیت‌فروشی کنسرت حاجیلی به بخش «به زودی» سامانه انتقال یافت و بلیت‌فروشی کنسرت سه خواننده دیگر که در بخش «به زودی» سامانه قرار داشت به طور کامل حذف شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=103703

برچسب ها

ثبت نظر

-