یکی از بهترین رستوران‌های فشم

  • کد خبر : 375820
  • 09 بهمن 1399 - 13:46
یکی از بهترین رستوران‌های فشم

برترین‌ها: همه ما دوست داریم که وقتی با خانواده و یا دوستانمان به رستورانی می‌رویم از بابت طعم و کیفیت غذا خیالی آسوده داشته باشیم. به همین دلیل هم هست که خیلی از افراد در انتخاب رستوران‌ها حساسیت و وسواس بسیاری به خرج می‌دهند و تنها سراغ گزینه‌هایی می‌روند که به طور کامل از آن‌ها اطمینان خاطر دارند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با رستورانی آشنا کنیم که علاوه بر فضای گرم و مناسب، شما را از بابت منوی کامل و غذا‌های لذیذ نیز آسوده‌خاطر می‌کند: رستوران شاخه نبات.

درباره رستوران شاخه نبات

یکی از بهترین موقعیت‌ها و فضا‌ها برای انتخاب رستوران، مناطق خوش آب و هوایی مثل لواسان و فشم است. در چنین فضا‌هایی است که رستوران‌هایی با طراحی بی‌نظیر و غذا‌های خوش‌طعم می‌توانند افراد بسیاری را به سوی خود سوق دهند. رستوران شاخه نبات فشم یا بهتر است بگوییم باغ رستوران مجلل شاخه نبات گزینه‌ای ایده آل بوده و از چنین ویژگی برخوردار است.

در این میان یکی از ویژگی‌های مهم رستوران شاخه نبات برخورداری از طراحی فضای زیبا با چشم‌اندازی بی‌نظیر است که می‌تواند تأثیرات مثبتی را در روحیه مهمانان به جا بگذارد. در این رستوران آلاچیق‌های مدرن چوبی طراحی شده است که می‌توان از آن‌ها در هر ۴ فصل سال استفاده کرد و از زیبایی فضا لذت برد.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

طبیعی است که قرارگیری در فضایی زیبا و خوش آب و هوا می‌تواند آرامش بسیاری را در خون شما به جریان انداخته و لذت چشیدن طعم‌های بی‌نظیر غذا را به مراتب افزایش دهد. رستوران شاخه نبات نیز دقیقاً از همین ویژگی برخوردار است و همه این مسائل نیز آن را به گزینه‌ای ایده آل و مناسب تبدیل کرده است.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

در فضای این رستوران انواع درختان میوه، درختان سرو، چنار و… در میان وزش باد به رقص در می‌آیند و دل و جان مهمانان را خنک می‌کنند. علاوه بر این جوی آب زلالی که چشم‌انداز این رستوران را کامل کرده، صدای جریان آب را به گوش مهمانان می‌رساند و لذت طعم خوب غذا را چندین برابر می‌سازد.

در کنار تمامی این ویژگی‌ها می‌توانیم به میز و صندلی‌هایی اشاره کنیم که در گوشه‌های دنج باغ قرار دارند و شما را به دنیای دنج و متفاوتی هدایت می‌کنند. علاوه بر این میز و صندلی‌ها و هم‌چنین آلاچیق‌های چهارفصل، آلاچیق‌هایی چوبی نیز وجود دارند که دنجی و گرمای بیشتری را به شما القا می‌کنند و رؤیای این چشم‌انداز را چندین و چند برابر می‌نمایند.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

غذا‌های رستوران شاخه نبات

درست است که برخورداری از چشم‌انداز و منظره‌ای زیبا برای یک رستوران ایده آل امتیاز به حساب می‌آید، اما طبیعی است که بخش زیادی از رضایت مشتریان در رابطه با طعم و کیفیت غذا‌ها جلب خواهد شد. در این میان باید بگوییم که رستوران شاخه نبات از این ویژگی نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

در منوی رستوران شاخه نبات انواع کباب، غذا‌های سنتی، دریایی، پیش‌غذا، دسر، نوشیدنی، قهوه، دم‌نوش و… وجود دارد که رضایت مشتریان و مهمانان را تمام و کمال جلب خواهد کرد. دیزی‌های سنگی و لذیذ این رستوران طعم خوش غذای سنتی را همراه با ترشی‌های خوش‌طعم خود به کمال می‌رساند. علاوه بر این سالاد‌های شیرازی همراه غذا و چلو کره محلی که عطر خوش برنج زعفرانی را در فضا به گردش در می‌آورد نیز منوی این رستوران را کامل‌تر و دل‌چسب‌تر می‌سازد.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

در کنار این دم‌نوش‌های سنتی آرام‌بخش نیز می‌تواند گزینه خوبی برای نوشیدنی بعد از غذایتان باشد تا بتوانید در کنار عزیزان و دوستانتان جرعه‌ای آرامش بنوشید و لذت خود را کامل‌تر نمایید.

در کنار تمامی این‌ها منوی رستوران شاخه نبات از غذا‌های ویژه هر روز نیز برخوردار است که از میان آن‌ها می‌توان به میگوی سوخاری شده، میکس کباب، دیزی، استیک فیله نیویورک، شیشلیک خاص شاخه نبات، کباب برگ گوسفندی و… اشاره کرد.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

امکانات رستوران شاخه نبات

برای اینکه بتوانید رستوران شاخه نبات را بهتر بشناسید و بپذیرید که این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه به شمار می‌آید باید از امکانات دیگر این رستوران نیز اطلاع یابید. در کنار تمامی ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم رستوران شاخه نبات از امکانات بسیاری همچون پارکینگ، آلاچیق‌های اختصاصی و هم‌چنین سالن بازی نیز برخوردار است. به همین دلیل نیز می‌توان این رستوران را به عنوان یک گزینه تمام و کمال در منطقه فشم و لواسان دانست.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

مدیران و مسئولان این رستوران بر این باور هستند که فضای منحصر به فرد این باغ طبقاتی باعث می‌شود که مشتریان بتوانند لحظات و ساعت‌های لذت بخشی را سپری کنند و حال خود را بهتر و بهتر سازند.

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۴۶۵۲۴۹

۰۹۱۲۱۴۶۸۷۲۷

۰۹۱۲۶۵۴۷۴۱۴

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

شاخه نبات را در اینستاگرام دنبال کنید.

@shakhehnabat.fasham

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه نمایید.

shakhehnabat.com

یکی از بهترین رستوران‌های فشم

جاده فشم، ابتدای زربند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=375820

ثبت نظر

-