نگاهی به مطبوعات اسپانیا | آن «ادن ازارد» چلسی کجاست؟ / مسی می‌خواهد در فینال بازی کند

  • کد خبر : 356895
  • 27 دی 1399 - 12:03
نگاهی به مطبوعات اسپانیا | آن «ادن ازارد» چلسی کجاست؟ / مسی می‌خواهد در فینال بازی کند

به گزارش نیوز، مطبوعات اسپانیا در روز شنبه ۲۷ دی – ۱۶ ژانویه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

ادن ازارد تمرین دیگری از رئال را از دست داد و همین مسئله بهانه‌ای شد تا رسانه‌های مادریدی به انتقاد شدید از او بپردازند. (گزارشی از انتقاد مارکا در خصوص ادن ازارد را در اینجا بخوانید)

از طرف دیگر مسی به تمرینات بارسلونا بازگشته و می‌خواهد در دیدار فینال سوپرکاپ در یکشنبه شب به مصاف بیلبائو برود.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «ازارد یک تمرین دیگر را هم از دست داد» را به روی جلد برد و از آسیب دوباره ستاره بلژیکی زیدان صحبت کرد.

مارکا نوشت که حضور او در دیدار بعدی رئال در کوپادل‌ری در هاله از ابهام است و از نظر «پدراگ میاتوویچ» را استفاده کرد و نوشت: ازارد باید از ترکیب اصلی زیدان خارج شود.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «کسی ادن ازارد را دیده؟» از ضعف شدید ستاره سابق چلسی نوشت. ازارد فاصله زیادی با روزهای اوجش گرفته ولی زیدان همچنان به او اعتماد دارد و در نشست‌های خبری از او حمایت می‌کند.

موندو دپورتیوو از تغییر زمان انتخابات بارسلونا از ۲۴ ژانویه به ۷ مارس (از ابتدای بهمن به اواسط اسفند) خبر داد.

شرایط کرونایی کشور و لزوم انتخابات به صورت اینترنتی و نامه‌ای باعث شده تا مسئولان شهر بارسلونا به فکر تعویق انتخابات بیفتند.

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «مسی می‌خواهد بازی کند» به استقبال فینال سوپرکاپ رفت. لئو به تنهایی تمرین کرده و حالش خوب است و می‌خواهد در فینال حضور داشته باشد.

اسپورت نوشت که کومان منتظر آمادگی مسی است و می‌خواهد در دقایق پایانی ترکیبش را مشخص کند. البته سرمربی بارسلونا خوش‌بین است که ستاره آرژانتینی به فینال خواهد رسید.

اسپورت نیز از تعویق انتخابات صحبت کرد ولی زمان دقیق آن را نگفت.اکنون تنها موندو و رادیوکاتالونیا از ۷ مارس به عنوان تاریخ جدید انتخابات بارسلونا صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356895

ثبت نظر

-