چگونه بهترین رنگ موی مناسب خود را انتخاب نمایید

  • کد خبر : 320867
  • 24 آذر 1399 - 9:42
چگونه بهترین رنگ موی مناسب خود را انتخاب نمایید

نیوز: انتخاب رنگ مو آنقدرها هم کارآسانی نیست که بتوانید تصادفی آن را انجام دهید‌. برای پیدا کردن بهترین رنگ مو ابتدا باید دقت کنید چه رنگی به شما می آید. برای این کار باید رنگ پوست و چشم خود را مد نظر قرار دهید. با توجه به این موارد رنگ مویی را انتخاب خواهید نمود که شما را جذاب تر نشان دهد. انتخاب رنگ موی صحیح به شما کمک خواهد کرد پوست صورت شما را روشن تر به نظر رسد و صورت تان روشن تر جلوه کند. حتی مدل موی شما نیز دلنشین تر خواهد شد. پس منتظر چه هستید؟ وقت آن است که رنگ موی خود را بیابید.

انتخاب رنگ مو مناسب شما:

رنگ مو برای تناژ پوست شما

دقیقا مانند گروه ارکستر موسیقی رنگ پوست و موی شما هم باید با هم همخوانی داشته باشند تا ظاهر شما را زیبا تر نشان دهند.
پوست شما هر رنگی که می خواهد باشد، سفید، قهوه ای، یا تیره، باید قبل از رنگ کردن موهای خود فکر کنید رنگ های متفاوت موهای شما چطور پوست تتان را جلوه می دهند.
با انتخاب رنگ موی مناسب با پوست صورت تان زیبایی شما طبیعی تر جلوه خواهد کرد.با وجود این، اگر رنگ اشتباه برای موی خود انتخاب کنید توجه را به نواقص و ایرادات پوست خود معطوف خواهید کرد.

نیوز

رنگ مو برای پوست روشن

اگر پوست روشن و چشم های رنگی دارید و می خواهید تضادی را در چهره ی خود ایجاد کنید رنگ سیاه و قهوه ای تیره معجزه خواهند کرد و گرنه رنگ هایی بین بلوند تا قرمز را انتخاب نمائید.
همانطور که پوست روشن در طیف رنگ های سرد (پوستی با تناژهای آبی و صورتی و قرمز) قرار می گیرد، با رنگ های روشن نیز بهتر به نظر خواهد رسید.
دیگر رنگ های بلوند روشن مانند پلاتینیومی و شامپاین نیز برای پوست کاملا روشن مناسب هستند. اگر پوست شما روشن است اما تناژ رنگ پوست شما گرم (زرد، هلویی و طلایی) است و چشم هایی قهوه ای دارید، باید رنگ های گرم و روشن انتخاب کنید مانند رنگ عسلی و بلوند توت فرنگی.


>>> بیشتر بدانید:

آیا رنگ مو باعث ابتلا به سرطان می شود؟


نیوز

انتخاب رنگ مو مناسب برای پوست قهوه ای

پوست هایی با تناژ رنگ قهوه ای و اروپایی، با رنگ موهای گرم جذاب تر به نظر می رسند.رنگ مناسب این تناژ بین بلوند و قهوه ای تیره همراه با ته رنگ سیاه و بلوند روشن می باشد.
رنگ بلوند عسلی و گرم، کاراملی، قهوه، قهوه ای طلایی، رنگ های مناسب این رنگ پوست می باشد. هرچه رنگ گرم تر باشد پوست آن ها را جذاب تر جلوه خواهد داد.
خانم هایی که پوستی با تناژ زیتونی همراه با ته رنگ سبز دارند می توانند رنگ قهوه ای با سایه های قرمز استفاده کنند. رنگ قهوه ای بلوطی، بور، دارچینی برای این رنگ پوست به عنوان مکمل استفاده می شود. از رنگ هایی مانند بلوند گندم گون، کاراملی طلایی اجتناب نمایید. و برای پوست قهوه ای و روشن، رنگ مسی بهترین انتخاب به شمار می آید.

رنگ مو

رنگ مو برای پوست تیره

خانم هایی با رنگ پوست تیره دو راه مختلف برای انتخاب رنگ موی خود دارند. آن ها می توانند رنگ مویی که از پوست آن ها روشن تر است و یا تیره تر است را انتخاب نمایند. بنابراین تضادی ایجاد می شود که می تواند جذاب باشد.
رنگ های نزدیک به رنگ پوست، فرد را خسته تر نشان می دهد و ویژگی های واقعی پوست را بد جلوه می دهد.
خانم هایی با پوست تیره باید رنگ های سیاه جوهری و اسپرسو ی تیره استفاده کنند.
رنگ مو را با رنگ چشمانتان ست کنید
در حالی که رنگ پوست صورت تان عامل مهمی برای انتخاب رنگ مو می باشد اما رنگ چشم را به عنوان فاکتوری تعیین کننده در انتخاب رنگ مو فراموش نکنید. داشتن چشمان بزرگ قهوه ای یا کوچک آبی، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای یافتن رنگ موی مناسب می باشد.

انتخاب رنگ مو مناسب برای چشم های قهوه ای

چنانچه چشمان فندقی گرم یا قهوه ای دارید، احتمالا دارای پوستی با رنگ گرم هم هستید. رنگ پوست گرم وقتی با رنگ موی گرم ست شود بسیار دلچسب تر خواهد بود بنابراین می توانید طیف رنگ های گرم مانند قهوه ای بلوطی و رنگ های شیری و بلوند عسلی استفاده کنید. ته رنگ طلایی از قهوه ای گرم سبب می شود رنگ چشمانتان خودش را نشان دهد و چشم های شما در صورت تان چون الماسی بدرخشند. به عبارت دیگر بور و کاراملی جذابیت صورت شما را تکمیل خواهند کرد.
دقت کنید از کاربرد سایه های سرد بلوند مانند پلاتینیومی و بلوند نقره ای اجتناب نمایید، چون همیشه با چشم های قهوه ای ست نمی شوند.

رنگ مو

سایه های رنگ مو برای چشم رنگی ها

خانم هایی که رنگ چشمان آن ها آبی، خاکستری، و سبز می باشد، بهتر است رنگ موی سرد استفاده کنند بویژه اگر رنگ پوست سردی دارند.
خانم هایی که پوست روشن سرد همراه با چشمان رنگی دارند بهتر است بلوند گرم و قهوه ای روشن، عسلی و یا بلوطی و رنگ موی قرمز یا سیاه استفاده کنند.
چنانچه پوست قهوه ای با چشمان رنگی دارید بهترین انتخاب رنگ موی خرمایی است. سعی کنید رنگ خرمایی یخی را امتحان نمایید تا ببینید چقدر زیبا شده اید.
یا قهوه ای طلایی را به کار برید تا گرمای پوست تان را افزایش دهد.

 

رنگ مو - نیوز

هایلایت رنگ مو

هایلایت می تواند به موهای شما بعد دهد. اما بهتر است بدانید انتخاب هایلایت مناسب برای رنگ پوست تان و رنگ چشمانتان و رنگ موی شما ضروری می باشد. هایلایت های قهوه ای و عسلی در رنگ موی قهوه ای تیره عمق ایجاد خواهد کرد در حالیکه رنگ شکلاتی شیری برای خانم هایی با رنگ موی تیره، پوست تیره، و چشمان قهوه ای جذاب تر می باشد.

هایلایت کاراملی برای خانم هایی با پوست برنزه و موی سیاه و چشمان رنگی مناسب تر می باشد. اما اگر چشمان قهوه ای دارید، بهتر است هایلایت قهوه یا مسی متمایل به قرمز را امتحان نمایید.پوست روشن با هایلایت خاکستری مایل به قهوه ای و بلوند بژ بهتر به نظر می رسد.
چنانچه پوست روشن و چشمان قهوه ای دارید، می توانید هایلایت هلویی و بلوند طلایی را امتحان کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=320867
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : thetrendspotter.net

برچسب ها

ثبت نظر

-