سولسشر: باشاک را شکست می دهیم

  • کد خبر : 288895
  • 04 آذر 1399 - 12:47
سولسشر: باشاک را شکست می دهیم

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، امشب دور برگشت مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود. در یکی از همین پیکارها، منچستریونایتد در الدترافورد میزبان باشاک شهیر ترکیه است. اوله گونارسولسشر، سرمربی منچستر و شاگردانش از بازی رفت خاطره خوشی ندارند چرا که در استانبول ۲ بر یک باختند و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفتند.

سرمربی نروژی که تیمش چند ساعت دیگر به میدان خواهد رفت، تاکید بر این دارد که رویارویی با باشاک، کار آسانی نیست.

او عنوان کرد: آنها قهرمان ترکیه هستند. بازی با آنها دشوار است. غیر از این هم انتظاری نیست اما تمرکز ما باید خیلی بیشتر از قبل باشد. در دیدار قبلی با آنها گل خوردیم چون مشکل داشتیم. باید برای کسب نتیجه با حوصله تر بازی کنیم و با نظم تر باشیم.

 

سولسشر: باشاک را شکست می دهیم

 

وی تصریح کرد: حداقل به ۱۰ امتیاز احتیاج داریم که از گروه صعود کنیم. ممکن است نیاز به ۱۲ امتیاز باشد. از این جهت می خواهیم بکوشیم برنده باشیم و به یک برد خوب برسیم.

اکنون در گروه H اکنون منچستریونایتد با ۶ امتیاز صدرنشین است. آر.ب لایپزیگ آلمان با همین امتیاز و تفاضل گل ضعیف تر در رده دوم قراردارد.

پاری سن ژرمن فرانسه و باشاک شهیر ترکیه با ۳ امتیاز اما تفاضل گل متفاوت در رده های سوم و چهارم این گروه قراردارند.

وله گونر سولشر ‏(زادهٔ ۲۶ فوریه ۱۹۹۰) مربی و بازیکن سابق فوتبال اهل نروژ است که در حال حاضر سرمربی تیم منچستر یونایتد است. او، به‌عنوان بازیکن، بیشتر دوران فوتبالی‌اش را به‌عنوان مهاجم در تیم باشگاهیِ منچستر یونایتد گذراند.

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288895

برچسب ها

ثبت نظر

-