لوازم آریشی مناسب نوجوانان و آگاهی استفاده صحیح از آن ها

  • کد خبر : 182816
  • 26 مهر 1400 - 10:15
لوازم آریشی مناسب نوجوانان و آگاهی استفاده صحیح از آن ها

به گزارش نیوز: آریش کردن سن و سال نم شناسد همه خانم ها دوست دارن زیبا و زیباتر شوند این اشتیاق معمولا در بین نوجوانان بیشتر است و با این حساب اگر در دوران نوجوانی هستید و از لوازم آریشی استفاده می کنید حتما از محصولات با کیفیت استفاده کنید تا هم سلامت پوستتان حفظ شود و هم آرایش زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید.در ادامه این مطلب با نیوز همراه باشید تا لوازم آریشی مناسب نوجوانان را به شما معرفی کنیم:

اگر شما یک فرد نوجوان علاقه‌مند به آرایش کردن هستید و یا فرزند نوجوانی دارید که نگران استفاده از لوازم آرایشی و مضرات آن‌ها برای پوست صورت‌شان هستید مطلب امروز ما را از دست ندهید. استفاده از لوازم آرایشی سنگین برای نوجوانان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در حقیقت این کار باعث از بین رفتن معصومیت چهره، شادابی و سر‌زندگی طبیعی پوست‌ صورت‌شان خواهد شد.

استفاده غلط از لوازم آرایشی می‌تواند به غیر از صدمات جدی پوستی باعث بیشتر نشان دادن سن فرد هم بشود. در نتیجه آگاهی و استفاده صحیح از لوازم آرایشی بسیار مهم است. در ادامه با بعضی از این لوازم آرایشی و زیبایی آشنا می‌شوید که کاملا مورد اطمینان هستند و استفاده از آن‌ها بی‌خطر است.

لوازم آریشی مناسب نوجوانان

لوازم آریشی مناسب نوجوانان

۱. کرم ضد آفتاب کرم

لوازم آریشی مناسب نوجوانان؛ ضدآفتاب جز دسته محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود و استفاده از آن یک امر ضروری است. دقیقا در سن نوجوانی است که باید به استفاده از آن عادت کنید. هر بار قبل از خارج شدن از منزل، حتما صورت‌تان را با یک کرم ضدآفتاب مرغوب پوشش دهید تا از صدمات ناشی از اشعه‌های خورشیدی جلوگیری کنید. یک کرم ضدآفتاب مناسب باید حداقل حاوی SPF۳۰ باشد.

۲. کانسیلر

لوازم آریشی مناسب نوجوانان؛ اغلب نوجوانان از جوش‌های ناشی از سن بلوغ رنج‌ می‌برند و سعی می‌کنند برای کمتر دیده شدن آن‌ها از لایه‌های ضخیم و سنگین کرم‌های آرایشی مثل کرم‌پودر استفاده کنند. متاسفانه این کار باعث می‌شود پوست نتواند آنقدری که باید و به میزان لازم تنفس کند و در نتیجه به مرور زمان دچار آسیب می‌شود.
لوازم آریشی مناسب نوجوانان
توصیه می‌شود نوجوانان به جای استفاده از کرم پودرهای سنگین از یک کانسیلر مناسب با نوع و رنگ پوست‌شان استفاده کنند. مقداری کانسیلر را روی نوک انگشت وسط دست‌تان بزنید و به حالت ضربه‌ای اما آهسته روی جوش‌ها بمالید. کانسیلر را روی پوست‌تان نکشید.

۳. چرب‌لب یا بالم لب

برای حفظ زیبایی لب‌های‌تان بهترین کار مرطوب نگه داشتن لب‌ها از سنین نوجوانی است. با استفاده از یک چرب‌کننده مناسب همیشه لب‌های‌تان را مرطوب نگه دارید. اگر تمایل دارید که به لب‌‌های‌تان رنگ متفاوتی بدهید می‌توانید از چرب‌لب‌هایی استفاده کنید که رنگ‌دار هستند.

۴. طراحی ناخن

لوازم آریشی مناسب نوجوانان؛ سعی کنید از طرح‌های کارتونی، بانمک و ساده مناسب با سن‌تان استفاده کنید. باور کنید این کار یکی از بهترین ترفندهای زیبایی مناسب با سن و سال‌تان خواهد بود. ۵. پاک‌کننده‌های آرایشی پاک کردن به موقع و کامل لوازم آرایشی بسیار حائز اهمیت است. هیچ‌وقت با آرایش نخوابید. از یک پاک‌کننده مناسب استفاده کنید. برای مثال روغن زیتون، باور کنید این روغن طبیعی بهترین پاک‌کننده صورت خواهد بود.
لوازم آریشی مناسب نوجوانان

توصیه آخر

رنگ‌های آرایشی مناسب با سنین نوجوانی رنگ‌های ملایم مثل صورتی و یا هلویی هستند. به خاطر داشته باشید هیچ‌وقت هم‌زمان چشم‌ها و لب‌های‌تان را با هم آرایش نکنید. برای یک نوجوان ایجاد تغییرات کمی هم می‌تواند کافی باشد. کمی تغییر آن‌هم تنها در یک قسمت از صورت کافی خواهد بود تا چهره جوان شما را کمی با نشاط‌تر کند.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=182816

ثبت نظر

-